۱۱۱۸۹۹۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سمیعی و شکوری هم مثل قبلی‌ها؛ در انتظار پول آسیا!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس روز گذشته در یک مصاحبه لب به اعتراض گشود و اعلام کرد درحالی که باید بازیکنان تاکنون رقمی حدود ۷۵درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته باشند، اما فقط ۴۵درصد دریافتی داشته‌اند که این مساله کار را سخت کرده است.

فرهیختگان: در روزهایی که باشگاه پرسپولیس با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند حالا بحث مشکلات مالی تبدیل به قوز بالای قوز مشکلات سرخ‌ها شده و آنها این روزها شرایط دشواری را پیش‌رو دارند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس روز گذشته در یک مصاحبه لب به اعتراض گشود و اعلام کرد درحالی که باید بازیکنان تاکنون رقمی حدود ۷۵درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته باشند اما فقط ۴۵درصد دریافتی داشته‌اند که این مساله کار را سخت کرده است. این درحالی است که ۷هفته دیگر لیگ برتر به پایان می‌رسد و این مساله باعث اعتراض خاموش سرخپوشان شده است.

ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس اما در مصاحبه‌ای که روز گذشته با رادیو انجام داد صحبت از مشکلاتی کرد که پیش از این هم وجود داشته و حالا یک‌بار دیگر این صحبت‌ها از زبان مدیر جوان باشگاه به گوش می‌رسد. شکوری در این مصاحبه درخصوص اینکه چند درصد از رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده، گفت: «در سال۹۹ باشگاه پرسپولیس پرونده برانکو، بودیمیر و چند پرونده خارجی و بدهی دیگر به بازیکنان داخلی داشت که مجبور بود آنها را تسویه کند و به همین‌خاطر بازیکنان بیشتر از ۴۵درصد دریافتی نداشتند.»

دیگر مساله‌ای که شکوری به آن اشاره کرد، بحث طلب باشگاه پرسپولیس بابت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بردهایی که در این رقابت‌ها داشته بوده و اینکه این باشگاه نزدیک به سه‌میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد که به‌دلیل تحریم‌های بانکی به این پول‌ها دسترسی ندارد.

وعده‌های بی‌سرانجام شکوری

موضوع اما زمانی جالب می‌شود که بدانیم ‌شکوری زمانی که به‌عنوان معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس معرفی شد با این شعار که به‌دلیل ارتباط نزدیک با کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند این پول را دریافت کند به این باشگاه آمد اما حالا و زمانی که حدود ۶ماه از کار او در پرسپولیس گذشته او همان سخنانی را به زبان می‌آورد که پیش از این مدیران قبلی پرسپولیس آن را مطرح می‌کردند و گویی که یک ترجیع‌بند روی کاغذی نوشته شده و بین مدیران پرسپولیس در هر دوره درحال دست‌به‌دست شدن و روخوانی است! شکوری که سابقه دبیرکلی فدراسیون فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد با این خیال که به‌دلیل روابط دوستانه‌ای که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد می‌تواند طلب سه‌میلیون دلاری پرسپولیس از ای‌اف‌سی را دریافت کند به باشگاه آمد اما حالا متوجه شده شرایط بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که به آن فکر می‌کرد.

کمک از هوادار در اوضاع بد اقتصادی

موضوع عجیب دیگری که از زبان شکوری بیان شده موضوع دریافت کمک از هواداران پرسپولیس است! در روزگاری که کرونا دنیا را درنوردیده و مشکلات مالی نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا سایه افکنده بحث دریافت کمک مالی از هواداران چیزی شبیه به شوخی است. هرچند این طرح پیش‌پاافتاده پیش از این و در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس اعمال شد و همان پول حدود دومیلیارد تومانی هم که به حساب باشگاه رفت، مشخص نشد کجا و چگونه هزینه شد! دیگر موضوع بدهی ۶۸میلیارد تومانی پرسپولیس است که روی دست این باشگاه مانده و کار را برای آینده سرخ‌ها بسیار سخت‌تر کرده. باشگاه پرسپولیس علاوه‌بر بازپرداخت این بدهی باید با بازیکنانش در پایان فصل تسویه کند و از طرف دیگر باید بودجه برای جذب بازیکنان جدید فراهم شود! حالا این پول‌ها را درکنار تسویه‌حساب و عقد قرارداد با کادرفنی در نظر بگیرید تا بدانید که مدیرعامل بعدی باشگاه پرسپولیس چه کار سختی در پیش دارد و شاید باید کار را با منفی ۱۰۰میلیارد تومان آغاز کند. هرچه هست قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران و نایب‌قهرمان دو دوره از سه دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا غرق در مشکلات مالی است و احتمالا به‌زودی صدای اعتراض بازیکنان که تا حالا آتش زیر خاکستر بوده بلند خواهد شد و مشخص نیست که آیا کادرفنی فعلی پرسپولیس این توانایی را دارد تا همانند یک آتش‌نشان این آتش اعتراض را خاموش کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Titan Taj

      خوبه حالا این لنگیای بی افتخار مایع ننگ تو آسیا هیچی نشدند و نمیشن این دو تا هم منتظرن پول رو بگیرن فرار
      خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج