اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۰۱۶۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حسینی: مگر با فیلم کسی را محروم می‌کنند؟

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به رای کمیته انضباطی گفت: چطور ممکن است کمیته انضباطی از روی فیلم تشخیص دهد که بازیکنی خطاکار است؟

فارس: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به رای کمیته انضباطی گفت: چطور ممکن است کمیته انضباطی از روی فیلم تشخیص دهد که بازیکنی خطاکار است؟

در خصوص رای کمیته انضباطی که منجر به محرومیت وی شده اظهار داشت: چرا کمیته انضباطی باید بدون احضار کردن افراد رای صادر کند؟ با چه دلیل محکمی این رای را علیه من داده اند؟ مگر می شود یک نفر را بدون اینکه دفاعیاتش را بشنوند محروم کنند؟ این چه عدالتی است؟

وی افزود: در بازی با سپاهان این همه برای تیم ما مشکل ایجاد کردند اما فقط منتظر هستند دعوایی شود و بدون احضار افراد رای صادر کنند.در این سالهای اخیر رفتارهای نامناسب با ما شده اما با کسی برخورد نشده است و‌ فقط زورشان به ما می رسد.

مدافع سرخپوشان تاکید کرد: چطور ممکن است کمیته انضباطی از روی فیلم تشخیص دهد که بازیکنی خطاکار است؟ یعنی فقط فیلم و عکس ملاک قضاوت است؟ من تا آخرین لحظه از حقم بابت این رای دفاع و این موضوع را پیگیری می کنم.

وی در مورد اینکه بابت جدال لفظی با ماموران ضد دوپینگ ظاهرا محروم شده گفت: اصلا مگر از من پرسیدند که ماجرا چیست؟ آن شخص مامور دوپینگ نبود بلکه نماینده فدراسیون بود که تهدید می کرد و به او گفتم کسی با شما کاری ندارد. سوال من این است چرا به کارهای یکسری افراد کاری ندارند و از روی فیلم و عکس ما را محکوم کرده اند.کاش با ادله درست بگویند من بابت چه کاری باید محروم شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج