۱۱۲۰۶۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مدیرروستا: مسئولیت اشتباهم را می‌پذیرم

سرپرست تیم پیکان با اشاره به اینکه در جریان انجام ۶ تعویض مقصر بوده گفت: من مسئولیت اشتباهم را می‌پذیرم و اگر محرومیت یا جریمه‌ای باشد قبول می‌کنم.

ورزش سه: سرپرست تیم پیکان با اشاره به اینکه در جریان انجام ۶ تعویض مقصر بوده گفت: من مسئولیت اشتباهم را می‌پذیرم و اگر محرومیت یا جریمه‌ای باشد قبول می‌کنم.

انجام ۶ تعویض در بازی پیکان و سایپا جنجالی بود که با اعتراض شدید باشگاه سایپا همراه شد؛ تیم پیکان در این دیدار در حالی ۶ تعویض انجام داد که طبق قوانین هر تیم ۵ تعویض را می تواند در هر بازی انجام دهد. بروز این تخلف اما ابهامات زیادی به همراه داشت؛ ابهاماتی که متوجه سرپرست پیکان، داور چهارم و ناظر بازی بود. علی اصغر مدیر روستا، سرپرست تیم پیکان در گفت و گو با رادیو ایران به عنوان سرپرست تیم پیکان در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرروستا در پاسخ به این سوال که چه شد ۶ تعویض انجام دادید، گفت: اشتباهی که رخ داده، اشتباه من بوده و آن را می پذیرم. هیچ کدام از دوستانی که می خواهند مورد مواخذه قرار بگیرند، به نظر من مقصر نبودند. ولی یک سلسه اشتباهاتی رخ داد تا کار به اینجا رسید. ما بین دو نیمه یک تعویض انجام دادیم و بازی روند خوبی داشت و نیمکت ها آرامش خوبی داشتند. بعد از اعلام پنالتی در دقیقه ۸۰ جو نیمکت تیم سایپا به گونه ای شد که تمرکز همه را بهم ریخت. ۷ دقیقه طول کشید که ما ضربه پنالتی را بزنیم.

وی افزود: از زمانی که مربی بدنساز ما بازیکنان را گرم می کند، آمار بازیکنان را دارد. ۵ مربی روی نیمکت داریم که قبل از این بازی تعداد تعویض ها را گوشزد می کنند و بعد هم من و داور چهارم و ناظر که به نوعی حواس همه مان پرت شد. ۳ برگه تعویض به ما می دهند ولی می توانیم وقتی دو بازیکن همزمان را به زمین بفرستیم می توانیم در یک برگه اسم ۲ بازیکن را بنویسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج