۱۱۲۱۵۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گواردیولا: جایزه‌ام را به پرستاران تقدیم می‌کنم

سرمربی موفق تیم فوتبال منچسترسیتی جایزه اش را به پزشکان و پرستاران عرصه مبارزه با کرونا تقدیم کرد.

خبرگزاری فارس: «پپ گواردیولا» پاداش خوب و قوی کار کردن در لیگ برتر انگلیس را به شکل متفاوتی دریافت کرد. او که منچسترسیتی را با اقتدار قهرمان فصل تازه پایان یافته لیگ برتر کرد، روز گذشته توسط اتحادیه مربیان حرفه ای انگلیس به عنوان سرمربی سال برگزیده شد.

پپ ۵۰ ساله برای دومین مرتبه به این عنوان رسید. وی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ نیز همین جایزه را کسب کرده بود.

گواردیولا که در سال ۲۰۱۶ بایرن مونیخ را ترک کرد و به منچسترسیتی آمد، در ۵ سال حضورش توانسته ۳ مرتبه تیم «آبی آسمانی پوش» را به مقام نخست لیگ جزیره برساند.

گواردیولا: جایزه‌ام را به پرستاران تقدیم می‌کنم

او برای آنکه بار دیگر این جام را که به یاد سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای تاریخ منچستریونایتد، نامگذاری شده کسب کند، در انتخابات اتحادیه مربیان با رقبایی همچون مارچلو بیلسا (لیدزیونایتد)، دانیل فارک (نوریچ سیتی)، اما هیس (مربی زنان چلسی)، دیوید مویس (وستهام یونایتد) و برندان راجرز (لسترسیتی) رقابت کرد اما در نهایت صاحب رای بیشتر شد.

مربی موفق اسپانیایی بعد از دریافت این جایزه عنوان کرد: واقعا از این بابت خوشحالم. برای دومین مرتبه است که به این جایزه می رسم. کسب این جایزه ممکن نمی شود؛ مگر بسیار و پرتلاش کار کنید و همکارانتان را متقاعد سازید.

وی افزود: دست یابی به این جایزه زمانی میسر می شود که تیمی مثل من داشته باشید که بازیکنانش بسیار حرفه ای و فداکار باشند. شاگردانی که حتی در شرایط پرچالش، به عقب قدم برنداشتند. آنها شایسته بالاترین سطح از ستایش هستند. واقعا خوش شانسم که تیمی اینگونه دارم. این جایزه در اصل متعلق به بازیکنانم است و افتخارش را با آنها به اشتراک می گذارم. از فرصتی که منچسترسیتی به من داد، تشکر می کنم. بهترین باشگاه ممکن را برای فعالیتم برگزیدم. آنها همه چیز به من دادند.

خالق تیکی تاکا عنوان کرد: دوست دارم این جایزه را به پزشکان و پرستاران عرصه مبارزه با کرونا تقدیم کنم. مادرم بدون آنکه در کانون خانواده باشد، در کنار پدر، پسران و دخترانش به همین خاطر درگذشت. واقعا اتفاق مهلکی بود. پزشکان تمام تلاش خود را کردند. آنها از خودگذشتگی کردند تا زندگی برای ما بهتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج