۱۱۲۱۵۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرزامی: تعویض طلایی به داد استقلال رسید

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تعویض طلایی فرهاد مجیدی به کمک آبی پوشان آمد و این تیم توانست در آبادان به سه امتیاز دست پیدا کند.

خبرگزاری مهر: حسین فرزامی در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: آبی ها توانستند دیدار معوقه خود را با پیروزی به پایان برسانند. استقلال در گرمای ۴۰ درجه آبادان که نفس کشیدن هم سخت است توانست در دقایق پایانی وقت های اضافه به گل رسیده تا هم سه امتیاز را به دست آورد و هم همچنان امیدوار به اتفاقات فوتبالی و هم قهرمانی در لیگ برتر باشد.

وی ادامه داد: تعویض طلایی مجیدی به داد او و تیمش رسید، آرمان رمضانی توانست در دقایق پایانی وقت های اضافه از اشتباه مدافع و دروازه بان نفت آبادان استفاده کرده و گل پیروزی را به ثمر برساند.

فرزامی در خصوص عملکرد فنی آبی پوشان برابر زردپوشان آبادانی گفت: گرمای زیاد باعث شده بود استقلال نتواند به آنچه می خواهد در طول بازی دست پیدا کند ضمن اینکه آنچه ما از تلویزیون دیدیم زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان هم خوب نبود و بازیکنان نمی توانستند به راحتی روی این زمین بازی کنند. استقلال به دلیل گرمای زیاد تا حدودی توان همیشگی خود را نشان نداد اما در مجموع خط دفاع این تیم از لحاظ فنی بدون اشتباه بود و آنان توانستند اجازه ندهند مهاجمان حریف به گل دست پیدا کنند اگرچه نفتی ها در چند صحنه می توانستند دروازه استقلال را باز کنند ولی حسینی اجازه چنین کاری را به آنها نداد.

وی گفت: در خط حمله هم مهدی قائدی بدون اشتباه بازی می کند، او با حرکات انفجاری اش بارها خط دفاع نفتی ها را دچار دردسر کرد اما پرتعداد بودن بازیکنان نفت در زمین خودشان باعث می شد تا موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست برود.

فرزامی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر به پایان فصل نزدیک می شویم اما همچنان نبود یک هافبک طراح و خلاق در میانه استقلال مشکل این تیم است، امیدوارم فرهاد مجیدی که در صحبت هایش گفته بود تیم خوبی را برای فصل آینده خواهد بست بتواند یک یا دو هافبک خلاق و طراح را به استقلال آورده تا تیم این کمبود اصلی خود را در فصل آینده نداشته باشد.

وی در مورد عملکرد حسین حسینی در درون دروازه هم گفت: حسینی در دیدار برابر ذوب آهن هم خوب بود او توانست برابر نفت آبادان هم نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهد، دو سه موقعیت صددرصد را از نفت گرفت و حالا استقلال و کادر فنی آبی پوشان باید خوشحال باشند که دو دروازه بان آماده را در اختیار دارند که هر کدام درون دروازه قرار بگیرند نقطه امنی برای استقلال خواهند بود.

فرزامی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس در یک روز توانستند با تعویض های طلایی مربیان شان به پیروزی برسند هر دو تیم به همراه سپاهان همچنان امیدوار به قهرمانی هستند و استقلال اگر می خواهد به قهرمانی دست پیدا کند باید هم امیدوار به اتفاقات در فوتبال باشد و هم تمام حریفانش را با شکست بدرقه کرده تا بتواند در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج