۱۱۲۲۱۱۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مالک جدید ماشین‌سازی: تا حالا زنوزی را ندیدم

مالک باشگاه ماشین‌سازی گفت: تا حالا زنوزی را ندیدم و حتی تلفنی هم با ایشان صحبت نکردم.

ورزش سه: مالک باشگاه ماشین سازی گفت: من تا حالا زنوزی را ندیدم و حتی تلفنی هم با ایشان صحبت نکردم.

مالکیت باشگاه ماشین سازی تبریز بعد از کش و قوس های فراوان واگذار شد. یونس قربانی مالک جدید این باشگاه بعد از توافق با محمدرضا زنوزی به عنوان مالک جدید باشگاه ماشین سازی کار خود را آغاز کرد. او امروز در نشست خبری خود از اهداف و برنامه هایش برای ماشین سازی صحبت کرد:

از زنوزی تشکر می کنم

در طول ۵۲ سال از تاسیس باشگاه ماشین سازی از آقای توکلی موسس این باشگاه تا آقای زنوزی کمال تشکر را دارم که در حفظ این باشگاه اهتمام ورزیدند و ماشین سازی تبریز ریشه دارترین تیم فوتبال آذربایجان است و بازیکنان بزرگی از این تیم به سطح اول فوتبال ایران رسیده اند.

مالک ماشین هوادرانش هستند

من طالب عناوینی چون مالک و مدیر عامل باشگاه نبوده و مالک اصلی این باشگاه هواداران این باشگاه هستند و من به عنوان خادم ورزش برای کمک به این تیم قدیمی می باشم. سرمایه من و اعتبار من، دانش علمی من در فوتبال است و وقتی که دیدم خبرهایی خوشی از تیم مظلوم ماشین سازی شنیده نمی شود با مشورت از دوستان در تهران و تبریز کرده و با وجود اینکه تعدادی از دوستان ورودم را به مالکیت و تقبل مسوولیت این تیم منع می کردند، تصمیم گرفتم برای قبول مسوولیت تیم ماشین سازی قدم پیش گذاشتم.

مالک جدید ماشین‌سازی: تا حالا زنوزی را ندیدم

من تا حالا زنوزی را ندیدم

من تا حالا زنوزی را ندیدم و حتی تلفنی هم با ایشان صحبت نکردم و به صورت سوری نیامدم که مالک باشگاه شوم، بلکه آمدم به شکل علمی و با کمک دوستان این تیم را به سرمنزل رسانده و تلاش می کنیم که بدهی تیم که حق الناس است پرداخت شود و توافق شد بخش توسط آقای زنوزی و بخشی توسط دوستان به عنوان اسپانسر پرداخت خواهد شد. احساس کردم که باشگاه ماشین‌سازی با وضعیت فعلی تحقیر می‌شود. من با تعدادی از پیشکسوتان مشورت کردم که مخالف ورودم به این عرصه بودند ولی به خاطر ماشین‌سازی و تخصصی که در فوتبال دارم، دانشگاه را رها کرده و به تبریز آمدم. نه تیلیاردر هستم و نه میلیاردر، بلکه سرمایه‌ من اعتبار من است.

نام تیم تغییر نمی کند

باشگاه ماشین سازی هیچ پسوند و پیشوندی نخواهد داشت تیم با نام ماشین سازی در مسابقات حضور خواهد یافت مرکزیت و محوریت تیم ماشین سازی هم در خود تبریز خواهد بود. با تمام قدرت آمدیم تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم و برای هر 24 امتیاز باقینمانده برنامه داشته و تلاشم می کنیم ماشین سازی را در لیگ برتر حفظ کنیم. اولین بازی ما با تیم تراکتور است که دربی ها همیشه حساس است و ما تلاش خواهیم کرد در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم و قطعا برای کسب نتیجه خوب به مصاف تیم تراکتور خواهیم رفت.

مشکل ابراهیمی حل شد

خبر خوش برای هواداران اینکه مشکلی که با محمد ابراهیمی بازیکن خوبی که در فوتبال تبریز شکوفا شده حل شده و سوتفاهم با ایشان برطرف شده و ابراهیمی در تیم ماشین سازی به بازی های آینده خود ادامه خواهد داد. آقای سیدمحمد علوی از پیشکسوتان باشگاه ماشین سازی به خانه خود بازگشته و به عنوان مدیر تیم فعالیت خواهد کرد و جا دارد از حرکت حرفه ای تشگر کنم که از سمت خود استعفا دادند تا دست ما را برای انتخاب مدیر تیم بازگذشتند.

تیم را با بدهی سنگین تحویل گرفتیم

ماشین سازی را وقتی تحویل گرفتم چیزی به عنوان مکان و دفتر تحویل ندادند و گفتند هر چی هستند امانی بوده و تنها برند باشگاه و قرارداد سنگین بازیکنان به ما تحویل داده شد. اما این سبب نخواهد شد ما از هدف خود عقب بشینیم و قطعا برنامه داریم در سال های آینده حتی در رشته بانوان و سایر رشته ها تیمداری کنیم .

بدهی های باشگاه اشتراکی پرداخت می شود

طبق قراردادی که داریم تا پایان فصل بازی های خانگی ما در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی و محل تمرین زمین چمن لشگر بوده و انشالله برای فصل آینده محل مناسبی برای تمرین تیم تدارک خواهیم دید. در مورد بدهی ها هم بخشی توسط آقای زنوزی و بخشی توسط ما پرداخت خواهد شد . باشگاهداری در ورزش و فوتبال کشور ما ضرر و بدون سود است و طبق صحبت هایی که با دوستان کردیم در سال های نخست باید از جیب مان هزینه کنیم. فوتبال پنجمین و یا ششمسن صنعت پول ساز در دنیا است، اما متاسفانه چون فوتبال تقریبا دولتی است و مدیران دولتی با 50 میلیارد بودجه سالانه وارد شده و در نهایت در پایان سال هم بدهی می آورند و انشالله برنامه داریم در این اداره این تیم با معیارهای علم روز دنیا موفق عمل کرده و به نوعی حیثیت و آبروی خودمان را در این امر گرو گذاشتیم.

برای تیم های پایه برنامه داریم

در مورد تیم پایه ها باید بگویم که ابن تیم ها سرمایه باشگاه هستند و مربیان این تیم با علاقه و عشق در تیم ماشین سازی تلاش می کنند و من دیداری با مربیان تیم های پایه داشته و تلاش می کنم که مشکلات تیم های را حل کنم و با توجه به اینکه تیم امید ماشین سازی در اهواز و در چمن طبیعی بازی خواهند داشت، شرایط تمرین این تیم در چمن را فراهم کردیم که در جمع 4 تیم حضور داشته و بتوانند با موفقیت این مرحله را طی کنند.

محمودی خودش استعفا داد

به هیچ عنوان قصد تغییر و تحول در کوتاه مدت ندارم و در آقای محمودی هم خودشان استعفا دادند و نیروهای حاضر در باشگاه و مربیان و بازیکنان سرمایه این باشگاه هستند و با جان و دل آمده همکاری هستیم. تیم ماشین سازی برند کارخانه ماشین سازی است و از حمایت کارخانه از این تیم حمایت می کنیم و هز هر حرکت دلسوزانه و صادقانه از تیم ماشین سازی استقبال می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج