۱۱۲۴۲۹۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

دست باز اسکوچیچ و استارت یک تیم پرستاره

اسکوچیچ در گام نخست می‌تواند با تیم پرستاره‌اش آتش‌بازی به راه انداخته و لرزه به اندام رقبای ایران بیندازد و تیم ملی را با روحیه‌ای مضاعف آماده بازی حساس با بحرین کند.

فرهیختگان: تیم‌ملی امروز درحالی به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که اولین تجربه رسمی اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم خواهد بود. مربی کرواتی که به‌واسطه سال‌ها حضور در فوتبال ایران، آشنایی خوبی با بازیکنان دارد. وی در طول این مدت شاگردانش را در سه بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان، بوسنی و سوریه محک زد و ارزیابی این سه بازی و نفراتی که به تیم‌ملی دعوت شدند نشان می‌دهد که مربی کروات تا حدی ارنج اصلی‌اش را شناخته و فقط روی یک یا دو پست ابهاماتی وجود دارد.

اسکوچیچ در بازی نخست مقابل ازبکستان تیمش را با سیستم ۴-۲-۳-۱ و ترکیب پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی به میدان فرستاد.

در بازی دوم با بوسنی تصمیم گرفت سیستم را تغییر دهد و امیر عابدزاده، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، صادق محرمی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، وحید امیری و کاوه رضایی را با سیستم ۳-۵-۲ روانه میدان کرد.

در بازی سوم مقابل تیم نه‌چندان قدرتمند سوریه هم دوباره سیستم تیمش را به ۴-۲-۳-۱ برگرداند و ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، جعفر سلمانی، میلاد محمدی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون را انتخاب کرد.

نگاهی به این ترکیب‌ها و سیستم‌ها نشان می‌دهد که احتمالا اسکوچیچ تیمش را با سیستمی که بازیکنان در سال‌های اخیر به آن عادت کردند یعنی ۴-۲-۳-۱ و شاید هم ۴-۴-۲ به مصاف رقبا می‌فرستد. او در سه بازی از سه گلر متفاوت استفاده کرد و اگرچه امیر عابدزاده فصل درخشانی در لیگ پرتغال داشته، اما تجربه بالاتر بیرانوند باعث می‌شود که او را گزینه محتمل‌تری برای بازی کردن بدانیم. استفاده از ترکیب دفاعی خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان، محرمی و محمدی هم تا حدی قطعی به‌نظر می‌رسد. در میانه میدان اسکوچیچ نشان داده که علاقه‌مند به استفاده از زوج حاج‌صفی و نوراللهی است و در فاز تهاجمی هم بیش از همه به قلی‌زاده، طارمی و آزمون بازی داده و نفر چهارم هم احتمالا از بین امیری یا قایدی انتخاب می‌شود.

به این ترتیب نفرات شاخصی مثل پورعلی گنجی، حسینی، عزت‌اللهی، قدوس، انصاری‌فرد، جهانبخش و ترابی نفرات ذخیره خواهند بود که نشان می‌دهد مربی کروات یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران را در اختیار دارد.

به این ترتیب اسکوچیچ در گام نخست می‌تواند با تیم پرستاره‌اش آتش‌بازی به راه انداخته و لرزه به اندام رقبای ایران بیندازد و تیم ملی را با روحیه‌ای مضاعف آماده بازی حساس با بحرین کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلج

      هی روزگار.... ی زمانی با #کی_روش جلوی #پرتغال امتیاز میگرفتیم اونم تو جام جهانی،الان آرزومون شده که به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی صعود کنیم اونم تو گروه #کامبوج و هنگ کنگ و #بحرین.....

    • شهرام سلحشور

      این مربی برا شنا خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج