اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۴۶۸۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیشنهاد رسمی الهلال به آقای گل رومانی

مدیرعامل باشگاه استوابخارست رومانی به صورت رسمی از ارائه پیشنهاد یک باشگاه سعودی به آقای گل لیگ این کشور خبر داد.

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه استوابخارست رومانی به صورت رسمی از ارائه پیشنهاد یک باشگاه سعودی به آقای گل لیگ این کشور خبر داد.

چند هفته پیش بود که رسانه سعودی اسپورت از ارائه پیشنهاد باشگاه الهلال به فلورین تاناسه پدیده فوتبال رومانی و باشگاه استوابخارست خبر داد و امروز نیز رئیس این باشگاه به صورت رسمی از ارائه پیشنهاد از سوی یک تیم عربستانی برای جذب تاناسه سخن به زبان آورد.

پیشنهاد رسمی الهلال به آقای گل رومانی

گیگی بیکالی رئیس باشگاه استوابخارست رومانی در گفتگو با وب سایت Digi Sport از ارائه پیشنهاد یک باشگاه عربستانی برای جذب فلورین تاناسه خبر داد. او گفت: چندی پیش یک باشگاه سعودی 4.5 میلیون یورو به کاپیتان ما پیشنهاد داد اما آنها خیلی در مذاکراتشان جدی نبودند. اکنون من برای فروش تاناسه 5 میلیون یورو می خواهم.

او گفت: من علاقه مند به فروش این بازیکن هستم. اگر پیشنهادی برسد، تاناسه را می فروشم، اما قصد من این نیست که با 4 میلیون بهترین گلزن لیگ را به حراج بگذارم. من با افراط و تفریط راضی به فروش او به مبلغ 4 و نیم میلیون یورو شدم اما هیچ نشانه ای مبنی بر علاقه باشگاه عربستانی دیده نشد. بگذارید آنها فکرهایشان را بکنند. اما حالا من از آنها پنج میلیون یورو درخواست می کنم.

وب سایت Digi Sport در ادامه نوشته است که بنا به گفته رئیس استوابخارست، چند روز پیش یک تیم عربستانی برای جذب فلورین تاناسه، حاضر به پرداخت 4 میلیون یورو به باشگاه رومانیایی و دستمزد سالیانه 1 و نیم میلیون یورو به تاناسه شده است اما گیگی بیکالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن، درخواست 4 و نیم میلیون یورو داشته است.

فلورین تاناسه کاپیتان استوابخارست که موفق شد در فصل گذشته با این تیم عنوان قهرمانی جلم حذفی رومانی را به دست آورد، در فصل جاری و در تمامی رقابت ها، 36 بار برای تیمش به میدان رفت و با وجود اینکه پست او هافبک تهاجمی است اما موفق شد 25 بار گلزنی کرده و 6 بار نیز پاس گل داد و عنوان آقای گلی لیگ رومانی را تصاحب کرد.

به گفته سایت Digi Sport، این بازیکن 26 ساله تابستان گذشته نیز تا آستانه ترک استوابخارست پیش رفت ولی این اتفاق رخ نداد ولی اکنون تاناسه به توصیه بسیاری از نزدیکانش قصد دارد فوتبال رومانی را ترک کرده و به دنبال تأمین آینده مالی خود و خانواده اش باشد که یکی از مشوقین تاناسه مبنی بر ترک استوابخارست، هلموت داکادام رئیس سابق این باشگاه است.

هر چند که رئیس باشگاه استوابخارست و رسانه Digi Sport از باشگاه سعودی که خواهان تاناسه بوده نامی نبرده اند اما به گفته رسانه های سعودی، تنها الهلال در پی جذب این بازیکن بوده و به نظر می رسد به دلیل تغییر سرمربی و حضور ژاردیم در این تیم، فعلا مذاکرات دو طرف متوقف شده است. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج