۱۱۲۴۹۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتقاد راسخ برانکو به صعود ایران با اسکو

سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و سرمربی حال حاضر تیم ملی عمان ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان بتوانند به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کنند.

ورزش سه: سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و سرمربی حال حاضر تیم ملی عمان ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان بتوانند به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کنند.

تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نیازمند آن است تا در سه مصاف حساس پیش‌روی مقابل بحرین، کامبوج و عراق به پیروزی برسد تا بتواند صعود بی‌دردسر و مستقیمی به دور نهایی مرحله مقدماتی داشته باشد؛ با این‌حال گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد احتمالی تیم ملی میان کارشناسان و مربیان فوتبال متفاوت است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر سکان هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد و تیمش در گروه E، شانس بالایی برای صعود به مرحله نهایی دارد، امشب در گفتگو با برنامه «چهارسوی لیگ» شبکه خبر درباره وضعیت تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: ایران، عراق و بحرین با توجه به کیفیتی که از خود نشان داده‌اند، به نظر من شانس یکسانی برای راه‌یابی به دور دوم دارند؛ تا جایی که به ایران مربوط می‌شود فکر می‌کنم در شرایط دشواری است و اصلا بازی با بحرین کار راحت نخواهد بود.

وی افزود: اما من اعتقاد عمیقی به آقای اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی دارم و معتقد هستم که به راحتی می‌توانند این مسابقات را پشت سر بگذارند و به دور بعدی راه پیدا کنند؛ امیدوارم که در وهله نخست، بحرین را بتواند شکست بدهد و می‌دانیم که عراق به لحاظ سنتی همیشه تیمی ناخوشایند برای ایران بوده و باید همگی امیدوار باشیم که آقای اسکوچیچ با تکیه بر توانایی‌هایش بتواند عراق را هم شکست بدهد و به دور بعدی راه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج