adexo3
۱۱۲۵۲۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رادو: برنمی‌گردم، احترامم را نگه نداشتند

رادو داشت و عنوان کرد مسئولان باشگاه پرسپولیس احترام او را نگه نداشته‌اند و به همین دلیل تصمیم به ترک این تیم گرفته و قصد بازگشت هم ندارد.

روزنامه فرهیختگان: رادو گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار «فرهیختگان» داشت و عنوان کرد مسئولان باشگاه پرسپولیس احترام او را نگه نداشته‌اند و به همین دلیل تصمیم به ترک این تیم گرفته و قصد بازگشت هم ندارد.

۴۱ بازی و ۲۴ گل خورده؛ این مجموع عملکرد بوژیدار رادوشویچ طی ۵ فصل حضورش در پرسپولیس است. گلری که امیدوار بود پس از جدایی علیرضا بیرانوند به دروازه‌بان اصلی تیمش تبدیل شود اما جذب حامد لک و اشتباهات خودش در چند بازی پیاپی باعث شد نیمکت نشین لک شود و از معدود نیمکت‌نشین‌های جذاب برای هواداران بود.

واکنش‌های رادوشویچ پس از گلزنی سرخ‌پوشان همواره مورد توجه هواداران بود و از او به‌عنوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازیکنان خارجی تیم‌شان یاد می‌کردند. رادو از ابتدای اوج‌گیری پرسپولیس با برانکو در این تیم بود درنهایت و در آستانه گلایه سرخ‌پوشان تصمیم به ترک این تیم گرفت و دلیل آن را پرداخت نشدن حق و حقوقش عنوان کرد. زمزمه‌های جدایی رادو البته پیش‌تر به گوش می‌رسید اما نه او بازیکنی بود که جار و جنجال به‌پا کند و نه مسئولان باشگاه تمایلی به این اتفاق در شرایط فعلی داشتند.

به هر ترتیب رادو طی هفته‌های گذشته همواره از پرداخت نشدن حقوقش گلایه داشت و دریافتی حدود ۵۰ درصدی او در شرایطی که سایر بازیکنان نزدیک به ۶۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده بودند باعث ایجاد نارضایتی در او شده بود. اتفاقی که باعث شد یک شب تصمیم به جدایی بگیرد و ایران را ترک کند و حتی منتظر واکنش مسئولان پرسپولیس به گلایه‌هایش هم نماند. جالب است بدانید او به دوستانش گفته با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس حقوقش را به موقع پرداخت نکرده در صورت شکایت می‌تواند به چند برابر حقش برسد و این یعنی احتمالا پرونده دیگری برای قرمزها در راه است.

رادو به یک خبرنگار: قراردادم را فسخ کردم

رادوی ۳۳ ساله که سابقه بازی در تیم زیر ۱۹ ساله‌های کرواسی را هم داشت ۱۳ خرداد و همزمان با دیدار ایران و هنگ‌کنگ تصمیم به جدایی گرفت. این درحالی است که او سال گذشته قرارداد خود را به مدت سه فصل تمدید کرده بود و شنیده‌های «فرهیختگان» حاکی از آن است که قرارداد گرانقیمت او باعث شده مسئولان پرسپولیس در شرایط فعلی چندان هم از جدایی او ناراحت نشوند. هرچند خبر جدایی او در پی پیروزی ایران بر هنگ‌کنگ چندان شنیده نشد اما به هر حال رادوشویچ با چند نفر از دوستان و همراهانش مشورت کرد و درنهایت قرارداد خود را فسخ و از سرخ‌پوشان جدا شد. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند او هنوز قراردادش را با این تیم فسخ نکرده اما شنیده‌ایم رادو به یکی از دوستان خبرنگارش اعلام کرده قرارداد فسخ شده و حتی در صورت تمایل به بازگشت هم نمی‌تواند در شرایط فعلی به پرسپولیس بازگردد. با توجه به تفاوت نرخ یورو و ریال، سرخ‌پوشان ترجیح می‌دهند ذخیره ارزان‌تری را به جای او جذب کنند. ذخیره‌ای که دست‌کم سالی ۷ میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه نگذارد.

دلخوری گلر کروات: احترامم را نگه نداشتند

پس از انتشار اخبار مربوط به جدایی رادوشویچ از پرسپولیس فضای احساسی هواداران در صفحات مجازی به مسئولان باشگاه فشار آورد و آنها را وادار به واکنش کرد. یکی از هواداران پرسپولیس در توئیتر نوشته بود: «ما با رادو روزهای خوبی داشتیم، نباید اجازه جدایی او را بدهند.» کاربر دیگری نوشته بود: «ما هواداران پول او را واریز می‌کنیم، رادو را بازگردانید.» همه این صحبت‌ها اما یک واکنش از سوی ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس داشت. او در گفت‌وگویی عنوان کرد: «به محض ورود، مطالبات رادوشویچ را پرداخت می‌کنیم.» پیگیری‌ها البته نشان می‌دهد این صحبت‌ها صحت دارد و پرسپولیس واقعا پول رادو را آماده کرده بود تا پرداخت کند.

براساس شنیده‌های «فرهیختگان» رادو از آذر سال گذشته تاکنون حدود ۱۶۰ هزار یورو دریافتی داشته و ۳۱ هزار یوروی دیگر را نیز به محض بازگشت به ایران دریافت می‌کرد. اما او ترجیح داد در شرایط فعلی پرسپولیس را ترک کند و احتمالا باشگاه مجبور است حقوق سال‌های آینده او را نیز به حسابش واریز کند. اتفاقی که می‌تواند به چالشی برای مدیران بعدی سرخ‌پوشان تبدیل شود. رادو البته گفت‌وگوی کوتاهی هم با خبرنگار «فرهیختگان» داشت و عنوان کرد مسئولان باشگاه پرسپولیس احترام او را نگه نداشته‌اند و به همین دلیل تصمیم به ترک این تیم گرفته و قصد بازگشت هم ندارد. وقتی از رادو درباره مقصد احتمالی‌اش پرسیدیم عنوان کرد در شرایط فعلی تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته است.

هواداران به دنبال جانشین رادو

دقایقی پس از انتشار خبر جدایی رادو، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به دنبال جایگزین او بودند. برخی اعتقاد داشتند پیام نیازمند می‌تواند گزینه خوبی برای سرخ‌پوشان باشد و برخی دیگر نیز منادی، دروازه‌بان سایپا را گزینه خوبی برای نیمکت‌نشینی لک نام می‌بردند. هرچه باشد هواداران پرسپولیس به خوبی می‌دانند کمتر دروازه‌بانی که درحال حاضر فیکس تیمش است به نیمکت‌نشینی در پرسپولیس راضی می‌شود و آنها باید سراغ گلر جوان‌تری بروند. البته تجربه حضور همزمان مظاهری - حسینی نیز نشان داد وقتی دو دروازه‌بان در حد فیکس در یک تیم باشند هر دو افت می‌کنند و برخلاف سایر نقاط دنیا، پیشرفتی در بازی‌شان به وجود نمی‌آید. این تجربه پیش‌تر درباره رحمتی - طالب‌لو و حتی قبل‌تر درباره عابدزاده - نکیسا نیز رخ داد و یکی از دروازه‌بانان رقابت را باخت و حذف شد. حالا همه نگاه‌ها به داود فنایی و جعفر سمیعی است. آنها به خوبی می‌دانند تیمی مثل پرسپولیس که قرار است در لیگ قهرمانان به‌عنوان یکی از قدرت‌های آسیا شرکت کند باید تقویت شود اما در تابستان دست‌کم یک مدافع و گلرش را از دست داده و با شرایط فعلی مالی نمی‌توان گزینه خارجی یا حتی داخلی دهان پرکنی را به این تیم اضافه کنند. بنابراین ترجیح آنها حضور یک دروازه‌بان با‌انگیزه و جوان است تا در صورت افت لک، جانشین او شود. چه سرنوشتی در انتظار گلر دوم پرسپولیس است؟ باید زمان بگذرد و فصل نقل‌وانتقالات آغاز شود. بی‌شک روزهای دشواری برای مدیرعامل این باشگاه در راه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج