۱۱۲۶۵۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فونسکا جانشین مورینیو در تاتنهام!

رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده اند که پائولو فونسکا، سرمربی سابق تیم رم، به زودی با تاتنهام قرارداد امضا خواهد کرد.

ورزش سه: رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده اند که پائولو فونسکا، سرمربی سابق تیم رم، به زودی با تاتنهام قرارداد امضا خواهد کرد.

پائولو فونسکا طی روزهای آینده با تاتنهام قرارداد امضا خواهد کرد و جانشین ژوزه مورینیویی می شود که جای او را روی نیمکت رم گرفت!

اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که مذاکرات بین تاتنهام و فونسکا از اواخر ماه گذشته میلادی، هم‌زمان با مذاکره با آنتونیو کونته، آغاز شد. این مذاکرات د رهفته جاری شکل جدی تری به خود گرفته اند و فونسکا دو بار شخصا در جلساتی با مدیران باشگاه تاتنهام شرکت کرده است.

تاتنهام بسیار نزدیک به توافق با آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، بود اما دنیل لوی، رییس این باشگاه، مذاکرات با کونته را متوقف کرد.

فونسکا که تجربه هدایت رم و شاختار دونتسک را در کارنامه دارد، از پروژه ای که تاتنهام پیش روی او قرار داده است راضی است و قرار است قراردادی تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ با این باشگاه امضا کند که بندی برای تمدید در فصل های بعدی نیز دارد.

اسکای اسپورت و اسپورت ایتالیا اطمینان دارند که مذاکرات در مراحل پایانی خود قرار دارد و دو طرف پس از توافق بر سر جزییات باقی مانده، ظرف چند روز آینده این قرارداد را امضا خواهند کرد.

فونسکا قبل از انتصاب پوچتینو در سال ۲۰۱۴ کاندیدای مربیگری در تاتنهام بود و در توانایی کار با بودجه های محدود و همچنین اعتماد به بازیکنان جوان سبکی مشابه سرمربی آرژانتینی پیشین تاتنهام دارد.

ماه گذشته شایعاتی در ارتباط با بازگشت هیجان انگیز پوچتینو به اسپورز مطرح شد، اما پیچیدگی های مربوط به توافق با پاری سن ژرمن یک مانع بزرگ برای لوی و اسپرز بود که نتوانستند از آن عبور کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج