۱۱۲۷۰۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریبا: استقلال، آرامش می‌خواهد

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: استقلال به آرامش نیاز دارد و باید تمرکز خود را برای مسابقاتی بگذارد که هنوز برای این تیم باقی مانده است.

ایرنا: بهتاش فریبا اظهار داشت: هواداران استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان موفق باشد و باید در این راه همه کمک کنند و کاری کنند تا تیم در مسیر موفقیت، به دور از حاشیه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صورت دسته‌جمعی استعفا دادند، اتفاق خوبی نبود و باعث ایجاد حاشیه شد هر چند در این باره باید اطلاع رسانی شود و به طور کامل تمام اتفاقات را شرح دهند.

فریبا تصریح کرد: استقلال در لیگ برتر بازی دارد، در جام حذفی باید به مصاف رقبا برود و در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود رفته است؛ تمامی این شرایط باید لحاظ شود.

وی تاکید کرد: استعفای هیات مدیره باشگاه استقلال در روند تیم نیز تاثیر می‌گذارد و من به عنوان عضوی از خانواده استقلال اعتقاد دارم نباید آسیبی به تیم وارد شود.

مربی اسبق استقلال اعلام کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد هر کدام از این بازیکنان در ایران از بهترین‌ها هستند و کیفیت فنی بالایی دارند. یکی از کمبودهای استقلال نداشتن بازیکن وینگر است که درباره‌اش حرف زده‌ام.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: برای تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی آرزوی موفقیت دارم، تیم ملی مسابقات حساسی را در پیش دارد و باید به مرحله بعدی صعود کند. رفتن به جام جهانی باعث خواهد شد در بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال جهان حضور داشته باشد و همه دوست دارند این اتفاق رخ داده و بتوانیم از سد رقبای خود همچون عراق بگذریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج