۱۱۳۱۰۶۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دیاباته، مهیای بازگشت به ایران

تیم فوتبال استقلال شب گذشته از سری رقابت‌های لیگ برتر درحالی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که همچنان از وجود شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی خود محروم بود.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال شب گذشته از سری رقابت‌های لیگ برتر درحالی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که همچنان از وجود شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی خود محروم بود. دیاباته بعد از دربی به خاطر مصدومیت در تمرینات استقلال شرکت نکرد و با توجه به اینکه قراردادش در تاریخ ۹ تیرماه جاری به پایان می‌رسد این شائبه به وجود آمدکه با توجه به این موضوع احتمالا مهاجم استقلالی‌ها دیگر به ایران باز نخواهد گشت.

این درحالی است که چندی پیش ذکر کردیم که این بازیکن شدیدا قوانین و مقررات را طبق قراردادش رعایت کرده و با وجود اینکه مدت‌ها از عدم تعهد باشگاه برای پرداخت مطالبات مالی این بازیکن سپری می‌شود اما او همچنان به قراردادش تا آخر پایبند خواهد بود‌. بر همین اساس طبق شنیده‌ها این بازیکن مهیای بازگشت به ایران شده و احتمالا تا چند روز دیگر با ورود به تهران در اردوی آبی‌پوشان حضور پیدا خواهد کرد.

آقای‌گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر یک بار تلاش ناکامی را برای بازگشت به ایران داشت به این شکل که در فرودگاه ترکیه به خاطر محدودیت‌های به وجود آمده بر سر شیوع ویروس کرونا و همزمانی این موضوع با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران نتوانست به کشور بازگردد و مجبور شده بود تا دوباره راهی فرانسه شود. با این حال این بازیکن باتجربه درحال فراهم کردن مقدمات سفر است تا هر چه سریع‌تر به تهران بازگردد.

مهاجم آبی‌پوشان طی تماسی که با مسئولان کادرفنی استقلال داشته در این مدت آمادگی خود را به اطلاع آنها رسانده و بعضا برخی تمرینات خود را نیز با برنامه‌ریزی کادرفنی پزشکی و بدنسازی استقلال هماهنگ کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفر بی باک

      بنظرم کادر فنی از شیخ عبور کند بهتر است . بعلت عدم حضور چندین بار است در این فصل به میدان نرفته . بازیکن دستمزد می گیرد که بازی کند نه فقط عضو باشگاه باشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج