۱۱۳۱۲۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فریبا: باید به بازیکنان استقلال آفرین گفت

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: باید از بازیکنان و کادر فنی تیم که در این شرایط سخت مدیریتی با انگیزه هستند، تشکر کرد.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا درباره برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی بود، چون هر دو تیم دنبال کارهای هجومی بودند، به خصوص در نیمه نخست که بازی جذابی را شاهد بودیم. اولین خطر را گل‌گهر در همان ابتدای بازی روی دروازه استقلال ایجاد کرد که سیدحسین حسینی به خوبی آن را دفع کرد. در ادامه، استقلال از روی قدرت سرزنی مدافعانش به گل رسید. گل دوم هم روی کار کاملا ترکیبی و همچنین حرکت جادویی مهدی قایدی بدست آمد و مهدی مهدی‌پور با حرکت زیبا با از پیش رو برداشتن بهنام برزای گلزنی کرد.

وی افزود: در نیمه دوم طبیعی بود گل‌گهر حمله کند. امیر قلعه‌نویی در همان نیمه نخست با انجام سه تعویض سیستم بازی تیمش را تغییر داد تا روند بازی به سود آنها شود، اما خط هافبک و دفاع استقلال روز خوبی را سپری کرد و توانست بازی را کنترل کند. یک توپ به تیر دروازه خورد و شانس نیز همراه استقلال بود. اگر هوش آرمین سهرابیان، مدافع گل‌گهر نبود، مهدی قایدی می‌توانست از روی ضربه ایستگاهی به گل سوم برسد. باید به کادر فنی و بازیکنان در این شرایط سخت مدیریتی باشگاه استقلال آفرین گفت و از آنها تشکر کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص برتری فرهاد مجیدی در سومین دوئل با مربیان استقلالی گفت: من اینگونه به داستان نگاه نمی‌کنم، چرا که همیشه دوئل در فوتبال وجود دارد. البته حرف قشنگی است که مجیدی توانسته سه تیم با سه مربی استقلالی را شکست دهد.

فریبا با اشاره به درخشش حسینی درون دروازه استقلال در سه دیدار گذشته تصریح کرد: اگر خطر اول بازی که روی نقطه کور استقلال ارسال شد، گل شده بود، شرایط فرق می‌کرد، اما حسینی نشان داد که راهش را پیدا کرده است. خوشبختانه استقلال دو سنگربان درجه یک دارد که هر کدام نباشند، دیگری می‌تواند انجام وظیفه کند.

وی در رابطه با استعفای یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال پس از انتصاب به دلیل هجمه‌های وارده گفت: از اول نمی‌دانستند در استقلال هجمه است؟ اگر چه فرقی نمی‌کند کسی بیاید یا نیاید، چون شرایط استقلال تفاوتی نمی‌کند. باید منتظر ماند تا وزیر بعدی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شود و دید که او هم جهت‌دار نگاه می‌کند یا نه. متأسفانه شرایط مدیریتی استقلال آنقدر بد است که دیگر صحبت کردن در مورد آن تکراری شده است.

هیئت مدیره باشگاه استقلال یا محله برو بیا؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج