۱۱۳۱۵۶۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

باشگاه پرسپولیس همچنان چشم‌انتظار رادو

باشگاه پرسپولیس با تامین بودجه لازم در خصوص پرداختی به بوژیدار رادوشوویچ در انتظار بازگشت این گلر و پایان دادن به این ماجراست.

ورزش سه: بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات پرسپولیس که چندی پیش با سود بردن از تعطیلات لیگ راهی کشورش شده بود، در ادامه با ادعای مربوط به عدم پرداخت مطالباتش به ایران بازنگشت و در انتظار مشخص شدن وضعیت قراردادی خود با سرخ‌هاست.

این در حالیست که طی چند وقت اخیر باشگاه پرسپولیس علیرغم مشکلات مالی که داشته، برای اینکه درگیر پرونده مالی سنگینی در فیفا نشود اقدام به تامین بودجه ارزی برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشوویچ کرده و در سایت رسمی این باشگاه و مکاتباتی که با وکیل وی داشته نیز این موضوع را اعلام کرده تا او در بازگشت به تهران و حضور در دفتر باشگاه مطالبات خود را دریافت کند.

بوژیدار رادوشوویچ اما در اقدامی عجیب با رد ادعاهای باشگاه پرسپولیس از بازگشت در این شرایط صرفنظر کرده و به نظر می‌رسد با اهرم شکایت به فیفا و تجربه مناسبی که وکیل وی (کاستلو) در این زمینه تاکنون در پرونده‌های مربوط به بودیمیر و میلیچ و النصر دنبال کرده، قصد دارد با طی کردن مراحل قانونی به خواسته خود دست یابد و سرخ‌ها را در قبال قرارداد فصول آتی نیز به دردسر بیندازد.

باشگاه پرسپولیس اما بار دیگر با اعلام موضوع مربوط به تامین منابع و در اختیار داشتن مبلغ مدنظر این گلر کروات، از وی دعوت کرده تا با حضور در ساختمان باشگاه آن را دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج