adexo3
۱۱۳۲۱۴۰
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

رافت: سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرنوشت قهرمانی این فصل در دستان پرسپولیس است.

ایلنا: پایان رافت پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی این تیم برابر مس رفسنجان بیان کرد: با توجه به شرایط چمن ورزشگاه و همچنین چینش دفاعی مس رفسنجان در این بازی پرسپولیس به مشکل خورد که خدا را شکر روی پاس زیبایی امید عالیشاه، مهدی عبدی موفق شد با یک کنترل زیبا و در ادامه با یک ضربه فنی دروازه مس را باز کند تا این تیم به ۳ امتیاز ارزشمند این بازی در خارج از خانه برسد.

وی افزود: خدا را شکر شرایط پرسپولیس روز به روز و بازی به بازی بهتر می‌شود. این تیم درسال های اخیر موفقیت‌های زیادی را کسب کرده که حاصل همدلی بین بازیکنان و اعضای تیم است و همین موضوع باعث شده پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی و فنی پخت تر شود.

او در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان تیم به خوبی می‌دانند که ۶ بازی فینال گونه تا قهرمانی را در پیش دارند. حالا با توجه به تساوی شب گذشته فولاد خوزستان در برابر سپاهان، سرنوشت قهرمانی این فصل در دستان خود پرسپولیس است و با شکست حریفان بدون اینکه توجه‌ای به نتایج سایر تیم‌ها داشته باشند می‌تواند قهرمان شود. از طرفی سپاهان یک بازی سخت با استقلال در هفته پایانی دارد درحالی که جز بازی با فولاد پرسپولیس بازی سختی را در پیش ندارد به امید خدا پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد عملکرد مهاجمین کنونی این تیم گفت: خوشبختانه تیم پرسپولیس برخلاف نیم فصل اول مهاجمین خوبی را در اختیار دارد و دیگر دغدغه مهاجم و تمام کننده ندارد چرا که هر مهاجمی که وارد میدان می‌شود حالا فرقی ندارد آل کثیر باشد یا مغانلو و عبدی گره گشا این تیم می‌شود و گلزنی می‌کند.

وی همچنین در مورد عملکرد مهدی عبدی در دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: مهدی عبدی بعد از فینال لیگ قهرمانان در مقطعی تحت فشار بود اما خوشبختانه بعد از بازی در جام حذفی و گلزنی در این دیدار اعتماد به نفس خود را بازیافته است و در دو بازی اخیر پرسپولیس گل های سرنوشت سازی زده است که در مسیر قهرمانی تعیین کننده خواهد بود. من مطمئن هستم او در آینده یکی از بهترین مهاجمان ایران خواهد شد.

پایان رافت در انتها در خصوص اینکه عده ای برای کمرنگ جلوه دادن موفقیت پرسپولیس، آن را به مسائل دیگری ربط می‌دهند گفت: این حرف‌ها برای فرار کردن از دست منتقدان و هواداران است. خود این افراد این موضوع را به خوبی می‌دانند و چون خودشان عرضه ندارند با تلاش و کوشش موفق شوند، چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را هم ندارند و مسائلی را مطرح می‌کنند که به هیچ وجه فنی نیست. بهتر است این افراد روی تیم خود تمرکز کنند تا به موفقیت برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای رافت بفرمائيد دست جناب وزیر
      وداوران بی وجدان نه خود تیم

    • بدون نام

      آقای رافت دربی را یاد بیار تابفهمی
      قهرمانی دست کی پس لطفآ حرف
      بی خود نزن

    • ایران من

      میگم پرویز برومند بیاد....پس لطفا هیس پایان جان

    • هوادار پرسپولیس امیر محمد

      درود بر شما آ قای رافت که حقیقت کفتی ولی کو گوش شنوا درود به پرسپولیس بزرک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج