۱۱۳۳۲۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مدیرعامل باشگاه: نباید فکری را فراری دهند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که متاسفانه برخی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث دلسردی فکری می‌شود، در حالی که نباید او را فراری دهند، گفت: علاقه‌مند به ادامه همکاری با فکری هستیم ولی عده بسیار کمی که منافع‌شان تامین نمی‌شود، متاسفانه همیشه جوسازی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که متاسفانه برخی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث دلسردی فکری می‌شود، در حالی که نباید او را فراری دهند، گفت: علاقه‌مند به ادامه همکاری با فکری هستیم ولی عده بسیار کمی که منافع‌شان تامین نمی‌شود، متاسفانه همیشه جوسازی می‌کنند.

محمد نظری در گفت‌وگو با ما در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: متاسفانه وقفه‌های لیگ برتر به ضرر نفت مسجدسلیمان تمام شد زیرا در حال خوب نتیجه‌گرفتن بودیم که این وقفه‌ها ایجاد شد و حفظ تیم در چنین شرایطی واقعا سخت است. به این شرایط باید کم‌پولی را هم اضافه کرد. همه این عوامل دست به دست هم داد که ما نتوانیم در بازی‌های اخیر نتایج لازم را کسب کنیم. البته آقای فکری از زمانی که هدایت نفت را بر عهده گرفته، نتایج او متعادل بوده است. نتایج خوب است، ضمن این‌که نوع بازی نفت، رضایت‌بخش است.

وی ادامه داد: تا این‌جای کار از عملکرد آقای فکری راضی هستیم و نتایج متناسب بوده است و نتایج به صورتی رقم نخورده که بگوییم عملکرد کادر فنی ضعیف بوده است. همچنین با توجه به این که بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند، همین کم‌تجربگی در مسابقات برای ما دردسرساز شده است. ما از پنج موقعیتی که به دست می‌آوریم، ممکن است تنها یکی را تبدیل به گل کنیم اما حریف‌مان از دو یا سه موقعیت خود، دو گل می‌زند. امیدوارم در ادامه آقای فکری به صورتی برنامه‌ریزی کند که بازیکنان‌مان از فرصت‌های کسب شده، بهره لازم را ببرند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره نبود ثبات در بخش مدیریتی این باشگاه، خاطر نشان کرد: تغییرات در باشگاه‌های نفتی بر اساس یک سیستم اداری و تصمیمات سازمانی گرفته می‌شود و به همین دلیل ممکن است در بخش‌های مختلف یک باشگاه تغییراتی ایجاد شود. اما از سویی با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌هایی که آقای ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان و فرمانده شهرستان داشته، در بحث پشتیبانی حمایت خوبی از تیم صورت گرفته است. شاید با تاخیر بوده است اما انجام می‌شود. خدا را شکر در حال حاضر اسپانسرهایی که به ما قول داده‌اند، اقدامات‌شان خوب بوده است و ان‌شاءالله در ادامه مسیر بازیکنان‌مان مشکل خاصی نخواهند داشت.

وی در مورد تمدید قرارداد با محمود فکری برای فصل بیست‌ویکم نیز گفت: این همکاری به رضایت طرفین بستگی دارد و ما دوست داریم که با آقای فکری همکاری‌مان را ادامه دهیم اما متاسفانه برخی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث دلسردی آقای فکری می‌شود. به هر حال عده بسیار کمی که منافع‌شان تامین نمی‌شود، متاسفانه همیشه جوسازی می‌کنند و روش نادرستی را در پیش می‌گیرند و همین باعث می‌شود هم خودشان و هم دیگران به دردسر بیافتند و به جای این‌که فضای آرامی برای حرکت رو به جلوی تیم ایجاد کنند، کادر فنی را با یک جو منفی روبه‌رو می‌کنند و باعث دلسردی کادر فنی می‌شوند. البته امیدوارم آقای فکری به این مسائل توجه نکند. ضمن این‌که تاکید می‌کنم تعداد این افراد بسیار کم است و نفت مسجدسلیمان هواداران بسیار خوب و اصیلی دارد که همیشه حامی بوده‌اند.

نظری افزود: در هر صورت ما علاقه‌مند به ادامه همکاری با فکری هستیم اما جوی که همین عده ایجاد می‌کنند، آقای فکری را دلسرد می‌کند و کادر فنی را فراری می‌دهند و این عده فکر می‌کنند اگر کادر فنی دیگری بیاید شرایط بهتری برای آن‌ها فراهم می‌شود، در صورتی که این تفکر آن‌ها درست نیست و تنها به تیم و کادر فنی ضربه وارد می‌کند. امیدوارم شرایط بهتر شود زیرا کادر فنی، خوب نتیجه گرفته است و بازیکنان‌مان نیز بازی‌های خوبی ارائه می‌دهند و این عده نباید فکری را فراری دهند. در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود. فکری واقعا یک مربی فرهنگی و با کار مثبت است و تعامل بسیار خوبی با همه مردم و مسئولان دارد و نباید جوِ متشنج و بدی برای فعالیت او ایجاد کنند.

وی در پایان نیز عنوان کرد: هر چه به انتهای لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر و سخت‌تر می‌شوند اما تیم ما و بازیکنان‌مان این پتانسیل را دارند که بهتر کار کنند. ضمن این‌که کادر فنی باانگیزه و باتسلطی داریم که می‌توانند به بهتر شدن شرایط تیم کمک کنند. با برنامه‌ریزی و استراتژی که محمود فکری و همکارانش در پیش گرفته‌اند، می‌توانند در صورتی که فضای کار برای‌شان آرام باشد، نتایج خوبی را برای نفت رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج