۱۱۳۳۵۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عربشاهی: اسکوچیچ، مربی فهیم و باشعوری است

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی فوتبال کشورمان به راحتی به جام جهانی صعود می‌کند.

خبرگزاری میزان: ضیا عربشاهی در خصوص گروه بندی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی فوتبال در منطقه آسیا و همگروهی تیم کشورمان با تیم‌های کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان اظهار داشت: اگر تیم ملی مثل ۴ بازی آخر مرحله قبل باشد به راحتی به جام جهانی صعود می‌کند. ۷۵ درصد تیم ما در اروپا بازی می‌کند و این یک امتیاز ویژه است. این تیم فقط باید بیشتر کنار هم باشد تا با هم هماهنگ شود. فوتبال ما در حال حاضر در سطح ملی فراتر از فوتبال آسیا است و به راحتی می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که نباید از هیچ تیمی بترسیم بلکه تیم‌های همگروه ما باید از ایران بترسند. بچه‌های ما قابلیت این را دارند که با غیرت بازی کنند و من مطمئنم با این گروه بندی خیلی زود به جام جهانی صعود می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ مربی فهیم و قابلی است که خیلی با شعور رفتار می‌کند. تیم ملی در زمان او زیبا بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد. ما نباید فقط دنبال اسم باشیم و دنبال مربی خیلی گرانقیمت برویم. همین الان اگر نظم تیمی ما بیشتر شود به تیم غیرقابل شکست خوردن در آسیا تبدیل می‌شویم.

عربشاهی همچنین درباره وضعیت پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر و صدرنشین این تیم نسبت به سپاهان با دو امتیاز بیشتر تاکید کرد: در همین بازی با گل گهر نیمه اول با نیمه دوم تیم فرق می‌کرد. به نظر من پرسپولیس در شرایط فعلی پتانسیل این را دارد که با دو مهاجم داخل باکس یعنی آل کثیر و مغانلو بازی کند. در شرایط فعلی عالیشاه بیشتر باید پشت مهاجمان باشد و نقش آزادتری داشته باشد تا بتواند به تیم کمک کند.

وی در مورد بازی هفته آینده پرسپولیس با فولاد خوزستان هم گفت: فولاد تیم گردن کلفتی است و بردن آنها در اهواز کار دشواری است. دیدیم که آنها چطور از سپاهان هم امتیاز گرفتند، اما می‌شود با یک تاکتیک خوب و تمرکز بالا این تیم را ببریم. پرسپولیس اگر فولاد را ببرد گام بزرگی برای قهرمانی این فصل برداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج