۱۱۳۳۶۲۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تبریزی: حامد لک با زانو به کمرم زد

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: نمی‌گوییم داوری‌ها به نفع ما باشد، اما عدالت را رعایت کنند و اگر پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند حداقل برعلیه ما هم پنالتی نادرست نگیرند.

خبرگزاری فارس: مرتضی تبریزی در مورد شرایط تیم گل گهر سیرجان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. سال گذشته تیم برای فرار از سقوط تلاش می کرد اما الان خداراشکر برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم. امیدوارم تلاش ما به سرانجام برسد و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. این مساله کمترین چیزی است که استحقاق و لیاقت آن را داریم. امیدوارم در ادامه مسابقات موفق باشیم.

وی در خصوص اینکه گل‌گهر علیرغم بازی خوبی که انجام می‌دهد به خاطر بدشانسی و همچنین اشتباهات داوری نمی‌تواند نتیجه لازم را بگیرد، گفت: وقتی تیمی که می‌خواهد به موفقیت بزرگ برسد به زمان نیاز دارد. گل گهر دو سال است درلیگ برتر حضور دارد اما رفته رفته تیم شکل بهتری به خودش می‌گیرد و می‌توانیم کمتر گل بخوریم و بهتر گل بزنیم. قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

تبریزی تصریح کرد: در مورد داوری‌ها هم هرچه بگویم فایده ندارد و لوث شده است. همه می‌بینند. در این دو هفته کمترین حق ما دو پنالتی بود ولی متاسفانه گرفته نشد. نمی‌گوییم به نفع ما بگیرند. عدالت را رعایت کنند. اگر پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند حداقل برعلیه ما هم پنالتی نادرست نگیرند.

مهاجم گل‌گهر در مورد اتفاقات بازی با پرسپولیس و مسائل و حواشی آن، گفت: باید نگاه‌ها به همه تیم‌ها یکسان باشد. در این بازی داور می‌توانست برای ما هم پنالتی بگیرد. روی یک پنالتی غافلگیر شدیم ولی پنالتی ما هم اگر گرفته می‌شد قطعا بازی ۲-۲ مساوی می‌شد. در این صورت شرایط بهتری از نظر روحی پیدا می‌کردیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی هم بشویم.

وی افزود: اما شرایط طوری پیش رفت که ما مدام حمله می کردیم و طبیعی بود که روی ضدحمله یک گل دیگر هم دریافت کنیم. با این حال شرایط خوبی داریم. با اینکه چند بازی سخت دیگر پیش رو داریم اما می‌توانیم به کمک خدا سهمیه آسیایی را بگیریم. قهرمانی در جام حذفی هم یکی از اهداف ما است که پتانسیل آن را داریم.

تبریزی در خصوص برخوردی که با دروازه‌بان پرسپولیس در محوطه جریمه این تیم داشت و به همین خاطر گل منشا مردود اعلام شد، گفت: وقتی توپ بلند شد، می‌دانستم قطعا به آن نمی‌رسم چون حامد لک با دست‌هایش توپ را می‌گرفت. فقط ایستادم. لک روی سر من بلند شد، با زانو به کمر من زد و توپ را مهار کرد. اصلا برخوردی با او نداشتم. اگر هم خطایی انجام شد می‌توانست خطا روی من باشد نه حامد لک، اصلا کاری نداشتم و ایستاده بودم. او پرید و از پشت به من خورد.

مهاجم گل‌گهر در مورد بازی بعدی این تیم مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب امسال لیگ برتر است. سازماندهی و دفاع خوبی دارد. بازی سختی داریم اما برد این بازی می‌تواند در ادامه به ما خیلی کمک کند. امیدوارم از این بازی سربلند بیرون بیاییم و جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم.

وی در خصوص اینکه در جام حذفی هم باید به مصاف آلومینیوم اراک بروند و آیا به فینال این جام امیدوار است، گفت: صددرصد. با این تیمی که داریم و نوع بازی که مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادیم، می‌توانیم به فینال برسیم و حتی قهرمان شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      زنده ایی هنوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج