اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۳۸۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال در انتظار صدور حکم کنعانی‌زادگان

باشگاه استقلال شکایتی را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برده که در آن به رفتار محمدحسین کنعانی‌زادگان که در فضای مجازی دست به دست شده اشاره کرده است.

ایران ورزشی: باشگاه استقلال شکایتی را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برده که در آن به رفتار محمدحسین کنعانی‌زادگان که در فضای مجازی دست به دست شده اشاره کرده است. در فیلمی که از مدافع پرسپولیس منتشر شده این بازیکن لفظ بسیار زشتی را به یک هوادار استقلال نسبت داده که باعث ناراحتی بسیاری از هواداران باشگاه استقلال شده است.

در همین راستا مدیرعامل باشگاه استقلال توأمان به کمیته اخلاق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و دادگاه فرهنگ رسانه شکایت کرده و خواستار رسیدگی به تخلف این بازیکن شده است.


از طرح شکایت باشگاه استقلال چند روزی می‌گذرد و با توجه به حجم انتقادهایی که از سوی هواداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به این ماجرا وجود دارد، انتظار است به‌سرعت رأی کمیته اخلاق علیه این بازیکن صادر شود. در موارد مشابهی که برخی بازیکنان رفتارهایی از این دست را انجام داده‌اند در مرحله اول حک تعلیق فعالیت صادر می‌شود که نمونه‌هایی از آن در فوتبال ایران وجود داشته است اما تا به امروز کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ تصمیمی درباره رفتار نامناسب و دور از شأن یک ورزشکار را که از سوی کنعانی‌زادگان سر زده، اتخاذ نکرده‌اند.

اوج فاجعه در ماجرای فحاشی مدافع پرسپولیس به یک هوادار استقلال آنجاست که همین کنعانی‌زادگان عضو باشگاه استقلال هم بود و مدتی هرچند کوتاه برای این تیم بازی کرد. حتی فیلمی از کنعانی‌زادگان وجود دارد که صراحتاً اعلام می‌کند از کودکی عاشق استقلال بوده و علاقه بسیاری به این باشگاه دارد. رفتار کنعانی‌زادگان با یک هوادار استقلال اما نشان می‌دهد او عمیقاً درگیر فضای کری‌خوانی شده و گذشته خود را که روزگاری برای به دست آوردن پیراهن استقلال نیز تلاش می‌کرد از یاد برده است.

به هر حال اما اگر علایق این بازیکن را نادیده بگیریم و به انتخاب او احترام بگذاریم باید به باشگاه استقلال، هواداران و پیشکسوتانش حق بدهیم که انتظار رسیدگی سریع به تخلف این بازیکن را داشته باشند و خواستار محرومیت او شوند. دربی نزدیک است و کمترین انتظاری که استقلالی‌ها دارند این است که به تخلف این بازیکن به‌سرعت رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      خدایا کاراستقلال به کجا رسیده که منتظره کنعانی محروم بشه بلکه درشهرآورد احتمال برد ش بیشتر بشه. مثلا دوستاره آسیایی هم دارند.

    • بدون نام

      کییه همین قدر پست همین قدر حقیر

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      هر سال پرسپولیس در انتظار یک جام دیگه و کیسه کشا در انتظار محرومیت ....
      خخخخخخخخخخ خیلی اذت بخشه

      پاسخ ها

      • آبی رو عشقه

        با داوری و ....قهرمان میشه

      • بدون نام

        فقط حرف مرتضی فنونی‌زاده

    • منصور

      بدون توجه به رنگ پیراهن،باید با اینگونه مسائل شدیدا برخورد شود.وقتی درگیری چندبازیکن در فرودگاه با هواداران،بفراموشی سپرده میشود باید هم شاهد چنین صحنه هایی بود

    • علی

      فرق حکومتی بودن اینجاها معلوم میشه دیگه

      پاسخ ها

      • م‌ج

        احتمالا بابا مسعودش جایزه هم بهش داده.اینه مکتب لنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج