۱۱۳۳۹۵۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کریمی: شرایط تراکتور سخت و استثنایی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: شرایط تراکتور سخت و استثنایی است. در مجموع یک تیم آرمانی غایب داریم اما سایر بازیکنان حاضر هستند.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: شرایط تراکتور سخت و استثنایی است. در مجموع یک تیم آرمانی غایب داریم اما سایر بازیکنان حاضر هستند.

«فیروز کریمی» امروز (دوشنبه) در گفت و گویی در مورد دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم از نظر آمادگی در شرایط مطلوبی قرار دارد اما مشکلاتی هم داریم.

وی افزود: از شانس بد ما استقلال با کمترین بازیکن مصدوم و محروم مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت و حتی آن بازیکنانی که از این تیم رفته بودند و هم برای این دیدار بازگشتند و آماده‌اند.

کریمی یادآور شد: تراکتور اکنون به چهار گروه تقسیم می‌شود. بازیکنان حاضر، بازیکنان غایب متشکل از سعید واسعی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و یک بازیکن دیگر و گروه سوم مصدومان شامل حمید بوحمدان خانزاده و یک بازیکن دیگر و گروه چهارم محرومان، متشکل از اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میثم تیموری و پیمان بابایی هستند. در مجموع یک تیم آرمانی غایب داریم اما سایر بازیکنان حاضر هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: در ۲ نوبت صبح و عصر کار کردیم و بیکار ننشستیم. با تمام توان کار کردیم اما نبود هر یک از این بازیکنان ممکن است برای هر تیمی مشکل ساز شود. ۱۰ بازیکن را نداریم اما با این وجود امیدوارم بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. یک و نیم جلسه تمرین داشتیم. روندی که با رسول خطیبی در پیش گرفتیم را ادامه دادیم. به همان اندازه که در بازی پیش من سهیم بودم، رسول خطیبی هم سهیم بود. مشکل ما رقبای سخت هستند و خدا کمک کند در ادامه با اضافه شدن بازیکنان موفق عمل کنیم.

کریمی اضافه کرد: دست و پا بسته نیستیم. با تمام قوا به مصاف حریف می‌رویم. شرایط استقلال مناسب است. آنها در چند بازی اخیر موفق عمل کردند. ما هم جوانان خوبی داریم که در روزهای اخیر موفق عمل کردند. این فرصت خوبی است که آنها خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تعطیلی ۱۰ تا ۱۱ روزه لیگ به ما کمک می‌کند که بازیکنان بازگردند و به شرایط خوبی برسیم و نتایج قابل قبولی داشته باشیم. هواداران تراکتور بهتر از همه شرایط را می‌دانند. اوضاع ما خاص، استثنایی و فوق العاده سخت است.

تیم فوتبال تراکتور فردا (سه‌شنبه) در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی میهمان تراکتور خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج