۱۱۳۴۰۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نوازی: اشتباه داوری جزئی از فوتبال است

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان معتقد است که صحبت‌های مطرح شده درباره داوری، در جهت بی‌احترامی به داوران نبوده است.

ورزش سه: در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های پدیده خراسان و نفت مسجدسلیمان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران مشهدی بود؛ او در بخش آغازین صحبت‌های خود گفت: هر دو طرف نیاز مبرمی به امتیاز بازی فردا دارند؛ هرچه به آخر فصل نزدیک می‌شویم، کار سخت و سخت‌تر می‌شود. در بازی با تراکتور و سایپا، بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در نهایت این دو بازی را پیروز شدیم.

نوازی درباره سطح آمادگی تیم فوتبال پدیده برای دیدار با نفت مسجدسلیمان توضیح داد: میدوارم این امتیازهای اخیر، منجر به غرور نشود و فردا که میزبان تیم نفت مسجدسلیمان و مربیان بادانشش هستیم، برنده باشیم. اگر انگیزه لازم را نداشته‌باشیم، ممکن است گرفتار شویم. در این یکی دو جلسه سعی کردیم ذهن بازیکنان را آماده این رقابت کنیم. باید از حیثیت فوتبال خراسان دفاع کنیم.

مربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به غایبان احتمالی این تیم برای دیدار فردا گفت: علی نعمتی را در اختیار نداریم، اما خوشبختانه دیگر مصدومیت‌ها جزئی است و هیچ مشکلی نداریم.

محمد نوازی درباره حواشی داوری در هفته‌های گذشته این‌طور پاسخ داد: ما قصد بی‌احترامی به داوران زحمتکش فوتبالمان را نداریم. همه اشتباه دارند؛ داوری هم طبیعتا اشتباه دارد. بعضی اوقات اشتباهات داوران به عملکرد تیم‌ها لطمه می‌زند. در طول فصل از داوری لطمه خوردیم، اما خوشبختانه با تلاش کادرفنی توانستیم این مساله را در پدیده جا بیاندازیم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. امیدوارم فردا هم داوری خوب باشد و ۳ امتیاز را بگیریم.

نوازی درباره شرایط پدیده در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم و مردم را خوشحال کنیم؛ برای فردا هم ترفندها و تاکتیک‌هایی داریم که امیدواریم با اجرای خوب توسط بازیکنان منجر به پیروزی تیم شود. در مسابقات مشکلات ریز و درشتی داشتیم، از وقتی هم شهرخودرو به پدیده برگشت، همه مسئولان تلاش مضاعفی کردند تا تیم آرامش داشته باشد.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: حق فوتبال مشهد بیش از اینهاست و امیدواریم فصل بعد چه ما باشیم و چه نباشیم، با حمایت مسئولان از تنها نماینده خراسان رضوی شاهد ادامه روند خوب پدیده در لیگ برتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج