۱۱۳۴۰۵۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

احتمال انتقالی جنجالی بین رقبای استقلال و تراکتور

اکرم کونور خبرنگار مشهور فعال در حوزه نقل و انتقالات مدعی شد که لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال، از مدیران تیم درخواست جذب نورالدین امرابط را داشته است.

ورزش سه: اکرم کونور خبرنگار مشهور فعال در حوزه نقل و انتقالات مدعی شد که لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال، از مدیران تیم درخواست جذب نورالدین امرابط را داشته است.

احتمال انتقالی جنجالی بین رقبای استقلال و تراکتور

قرارداد نورالدین امرابط ستاره مراکشی با تیم النصر به پایان رسیده و او نتوانست با مدیران این تیم بر سر تمدید قراردادش به توافق برسد. طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون علاقه باشگاه الاهلی به جذب این بازیکن در رسانه ها مطرح شد ولی امروز خبر جالب توجهی در رابطه با این بازیکن انتشار یافت.

اکرم کونور خبرنگار ترکیه ای و فعال در حوزه نقل و انتقالات در توئیتی جنجالی از علاقه الهلال به جذب امرابط خبر داد. کونور نوشت: به درخواست ژاردیم، الهلال مذاکراتی را با نورالدین امرابط انجام داد که قرارداد وی با النصر به پایان رسیده است.

وب سایت سعودی اسپورت 360 نیز با انتشار خبری در رابطه با علاقه الهلال به نورالدین امرابط نوشت: باشگاه الهلال در تابستان امسال پس از عقد قرارداد با موسی مارگا و پیش بینی جدایی سباستین جیووینکو ایتالیایی، می خواهد یک بازیکن خارجی قدرتمند به خدمت بگیرد.

دو باشگاه الهلال و النصر رقبای سنتی یکدیگر محسوب می شوند و سالهاست که رقابت سختی میان این دو تیم در فوتبال عربستان در جریان است و حساسیت دو باشگاه به همدیگر مانند رقابت استقلال و پرسپولیس در ایران است که در صورت رخ دادن این انتقال جنجالی، قطعا فضای فوتبالی عربستان تا مدت ها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و استقلال نیز باید به مصاف الهلال برود که در صورت رخ دادن این انتقال، امرابط به جای تقابل برابر تراکتور، باید روز 22 شهریور به مصاف استقلال برود.

احتمال انتقالی جنجالی بین رقبای استقلال و تراکتور

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج