۱۱۳۴۱۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واکنش کمالوند به رای نهایی سایپا - پیکان

سرمربی تیم سایپا به انتقاد از اقدام باشگاه شهرخودرو در خصوص داور بازی پرداخت.

ورزش سه: سرمربی تیم سایپا به انتقاد از اقدام باشگاه شهرخودرو در خصوص داور بازی پرداخت.

فراز کمالوند که به عنوان میهمان تلفنی روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود تا در خصوص رای بازی پیکان و سایپا صحبت کند گفت: شما چرا آقای سراجی، مدیرعامل ما را روی خط نیاوردید که در مورد مسائل حقوقی صحبت کنند؟ این یک بحث مدیریتی است و من بیشتر مایل به این هستم که در مورد مسائل فنی که طی این چند هفته در تیم مان رخ داده صحبت کنم.

مجری برنامه فوتبال برتر پس از این صحبت ها به فراز کمالوند گفت که پس اگر کاری ندارید من با شما خداحافظی کنم که سرمربی سایپا در واکنش به این اظهارات میثاقی اعلام کرد که در عرض کمتر از ۲۰ ثانیه می خواهد مطلبی را بگوید.

کمالوند این گونه صحبت هایش را ادامه ادامه داد: قبل از بازی ما با شهر خودرو، این تیم مکررا در مورد داور مسابقه دو سه تا بیانیه داد که داور را تغییر دهید؛ مجددا سرپرست شان مصاحبه کرد و در روز بازی هم اتفاقاتی را شاهد بودیم. تاثیر این کار این بود که داور بازی یک پنالتی واضح را برای ما نگرفت؛ الان برخورد چیست؟ واکنش کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این فشاری را که دوستان به داور وارد کردند و نتیجه اش پنالتی بود که برای ما گرفته نشد چه خواهد بود؟

فراز کمالوند با ابراز تعجب از اینکه هیچکس به اتفاق یاد شده واکنشی نشان نداد گفت: دوست عزیزمان آقای عزیزی که می گویند تاثیر ندارد هم باید بدانند که شب مسابقه ای که حساس ترین بازی فصل است، شما این کار را ۴۸ ساعت قبل یا ۲۴ ساعت بعد بازی انجام می دادید تا ما ارتباطی با بازیکنان ما برقرار کرده و از لحاظ روانی آماده اش کنیم. چه کسی می گوید تاثیر ندارد؟ وقتی ما می گوییم که داور را عوض کنید می گویند که ۲۴ ساعت قبل بازی روی روان بازیکنان تاثیر دارد پس چطور می شود به تیم ما که می رسد تاثیر گذار نیست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج