۱۱۳۴۱۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مصاحبه شکوری، گلر کروات را به اوج عصبانیت رساند

جعفر سمیعی و احمد مددی بزرگ‌ترین قربانیان تغییر و تحولات فعلی هستند و منتظرند وضعیت به حال عادی بازگردد تا دوباره به فکر درآمدزایی برای باشگاه‌های تحت‌مدیریت‌شان باشند.

فرهیختگان: «پول نداریم»؛ این کلیدواژه اعتراض‌های مشترک بازیکنان پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم در روزهای اخیر است که بعد از بیان آن در کنفرانس‌های مطبوعاتی حالا به اینستاگرام و فضای مجازی رسیده است. در استقلال هم البته اوضاع بهتر نیست و فرهاد مجیدی از جیب خود ۵ میلیون تومان دیگر به هر بازیکن استقلال پرداخت کرد تا نشان دهد در کنار بازیکنانش قرار دارد و قصد دارد با ایجاد فضای همدلی بین بازیکنان، به‌سمت نتیجه‌گیری حرکت کند.

اختلافات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اما فراتر از این حرف‌هاست و به‌دلیل تغییرات در سطح قوه مجریه، هیچ‌کس حاضر نیست به باشگاه پرسپولیس وارد شود و سکان مدیریت این باشگاه را در دست بگیرد. از سوی دیگر شنیده‌ایم صدری نیز پس از آنکه نتوانست در شورای شهر تهران رای بیاورد، از کمک کردن به باشگاه پرسپولیس دلسرد شده و ترجیح می‌دهد در فضای دیگری به فعالیت خود ادامه دهد. این درحالی است که او پیش‌تر ۳۰ میلیاردتومان از همراه اول به پرسپولیس کمک مالی کرده بود و هنوز نیز این قرض به همراه اول بازگردانده نشده است.

پرسپولیس: رادو و مدیربرنامه‌اش باج‌گیر هستند

اختلافات باشگاه پرسپولیس با بوژیدار رادوشوویچ هم مشکل دیگری است که این روزها در فضای مجازی سروصدا به پا کرده است. ظاهرا مشکلات مالی به سمیعی فشار آورده و او با وجود پذیرفتن همه شروط رادو برای بازگشت، پول بیشتری برای پرداختن به بازیکنان در دسترس ندارد. گفته می‌شود به‌زودی حدود ۱۰درصد دیگر از قرارداد بازیکنان نیز پرداخت می‌شود؛ اما مسئولان باشگاه ترجیح می‌دهند به‌دلیل مشکلاتی که در تامین ارز دارند، بازیکن خارجی به خدمت نگیرند و از یک دروازه‌بان باآتیه داخلی استفاده کنند.

حتی مذاکراتی هم با یوسفی(گلر سوم) انجام شده تا با قراردادی بلندمدت جانشین رادو شود. همه اینها درحالی است که روز گذشته شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس در یک مصاحبه تند و عجیب به رادو تاخت و او و مدیربرنامه‌هایش را «باج‌گیر» معرفی کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین مدعی شد رادو به‌دنبال دریافت ۱۰۰درصد از مطالبات خود است، درحالی‌که سایر بازیکنان چیزی حدود ۶۰درصد دریافتی داشته‌اند. نکته مهم آنکه شنیده‌ایم مسئولان باشگاه پرسپولیس در فصل جاری علاوه‌بر ۶۰درصد از قرارداد امسال بازیکنان، ۳۰درصد از قرارداد سال گذشته و همچنین بدهی بودیمیر و برانکو را پرداخت کرده‌اند و همین موضوع باعث شده دست باشگاه خالی شود. طلب کالدرون نیز از دیگر مشکلاتی است که به باشگاه فشار آورده و آنها را در فشار مالی قرار داده است اما بی‌شک در شرایط فعلی انتشار بیانیه علیه رادو، به زیان باشگاه پرسپولیس است.

فراموش نکنید که پرسپولیس دست‌کم باید ۷۰ هزار یورو به رادو پرداخت کند و نهایتا بتواند در خرج‌کرد ۲۰ هزار یورویی را که بابت حسن انجام وظیفه قرار بوده پرداخت کند، از قرارداد این بازیکن کسر کند. در همین زمینه، مهدی‌زاده، مدیربرنامه‌های رادوشوویچ به «فرهیختگان» گفت: «متاسفانه باشگاه پرسپولیس با اعلام موضع جدید، تمام راه‌های مذاکره را بست و دیگر نمی‌توان انتظار داشت که رادو سکوت کند. آقای شکوری همه‌چیز را خراب کردند. رادو سکوت نمی‌کند و خیلی چیزهای دیگر تا چند روز دیگر گفته می‌شود برای اینکه هواداران بدانند حق با چه کسی است.» از سوی دیگر شنیده‌ایم رادو از انتشار بیانیه به‌شدت عصبانی شده و به‌زودی علاوه‌بر شکایت از این تیم، مصاحبه‌هایی هم علیه مدیریت باشگاه خواهد کرد. او البته پیش از این هم در مصاحبه‌هایش نسبت به شکوری موضع‌گیری کرده و از بی‌احترامی او صحبت کرده بود.

در انتظار اندکی ثبات

همه مسائل و مشکلاتی که منجر به قهر و آشتی بازیکنان و انتشار استوری‌ها می‌شود مربوط به مسائل مالی است. متاسفانه درحال‌حاضر کشور در شرایطی به سر می‌برد که همه‌چیز در رکود است و همه در انتظار معرفی مدیران جدید نشسته‌اند؛ بنابراین کاری از پیش نمی‌رود.

ازاین‌رو نمی‌توان انتظار کار اقتصادی و کمک مالی هم برای باشگاه پرسپولیس یا استقلال داشت و به نظر می‌رسد باید منتظر دعواهای جدی‌تر بین مسئولان باشگاه و بازیکنان و کادرفنی باشیم. جعفر سمیعی و احمد مددی بزرگ‌ترین قربانیان تغییر و تحولات فعلی هستند و منتظرند وضعیت به حال عادی بازگردد تا دوباره به فکر درآمدزایی برای باشگاه‌های تحت‌مدیریت‌شان باشند. فعلا که همه علیه آنها هستند و از بدقولی‌هایشان گلایه دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج