۱۱۳۴۲۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چه محرومیتی در انتظار شهاب گردان است؟

بلافاصله بعد از پایان دیدار ذوب آهن در برابر سایپا کمیته انضباطی اعلام کرد شهاب گردان دروازه بان تیم اصفهانی تا اطلاع ثانوی حق همراهی تیمش در بازی‌های رسمی را نخواهد داشت.

ورزش سه: بعد از اینکه علی صفایی بعداز مشورت با یکی از کمک هایش کارت زرد شهاب گردان را به قرمز تغییر داد این دروازه بان که از تغییر تصمیم داور به شدت عصبانی بود به سمت کمک داور رفت تا اعتراض خود را به خاطر مشورتی که به داور داده است، نشان دهد و در این بین برخی تلاش می کردند مانع از حرکت شهاب به سمت کمک داور شوند که خیلی در این امر موفق نبودند و برخی این گونه تصور کردند که دروازه بان تیم ذوب آهن قصد درگیری فیزیکی با کمک علی صفایی را دارد در حالی که در نهایت با دخالت اطرافیان دروازه بان ذوب آهن از زمین بازی بیرون رفت و بازی ادامه پیدا کرد و همه چیز ختم به خیر شد.

شاید اگر اطرافیان اجازه می دادند شهاب گردان با داور حتی با حالت عصبانی صحبت می کرد اتفاقی رخ نمی داد و این دروازه بان خالی می شد و در نهایت با شرایط بهتری زمین را ترک می کرد.

به هر صورت باید گفت کمیته انضباطی به استناد ماده ۵۵ با این دروازه بان برخورد خواهد کرد. اگر در گزارش داور و ناظر بازی به این نکته اشاره شود که اعتراض شهاب گردان تنها به تصمیم داور بوده و با ادبیاتی مناسب به این تصمیم معترض شده تنها به خاطر صحنه هایی که پدیده آورده یک جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد که این جدا از کارت قرمز داور خواهد بود و شاید هم جریمه نقدی شود. اما اگر گزارش علیه دروازه بان تیم ذوب آهن شدید باشد و به این نکته اشاره شود که او نیت به درگیری فیزیکی با داور داشته ممکن است تنبهیات شدیدتری در انتظار دروازه بان ذوب آهن باشد.

چه محرومیتی در انتظار شهاب گردان است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج