adexo3
۱۱۳۴۵۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خودزنی به سبک مسجدسلیمانی‌ها!

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی که روند خوبی را پشت سر می‌گذاشت، مجددا وارد چالش شده است.

ایسنا: نفت‌مسجدسلیمان لیگ برتر را با مجتبی حسینی شروع کرد و در حالی که نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود، حسینی با پیشنهاد ذوب آهن، به یکباره عطای نفت را به لقایش بخشید و راهی اصفهان شد. نفت در آن برهه با گزینه‌های بسیاری برای جایگزینی حسینی مذاکره داشت، از درخشان گرفته تا مربیان بومی چون بهروز مکوندی اما در نهایت هدایت تیم به داریوش یزدی رسید.

یزدی هم کار خود را خوب شروع کرد اما به دلیل مشکلاتی که برای او در این تیم پیش آمد و البته گله‌ برخی پیشکسوتان از این‌که برخی بازیکنان نفت برای یزدی بازی نکردند، این مربی خیلی زود نیمکت نفت را ترک کرد و فکری سرمربی نیم‌فصل اول استقلال تهران، سرمربی نفت شد.

شروع کار فکری در نفت با تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان مدعی شروع شد. این تیم در ادامه نیز توانست با دو برد مقابل مس رفسنجان و ماشین‌سازی، گام بلندتری برای رسیدن به حاشیه امن و حتی قرار گرفتن در جایگاه تک رقمی بردارد. نفت در حال خوب نتیجه گرفتن و سپری کردن روزهای خوبی بود که با وقفه لیگ برتر مواجه شد. اگرچه این تیم به اردو رفت و شرایط نسبتا خوبی هم داشت اما با از سرگیری مسابقات، در بازی معوقه با فولاد شکست خورد، مقابل پیکان به تساوی رسید، بازی را در دربی به نفت آبادان واگذار کرد و شب گذشته نیز با یک گل از پدیده شکست خورد تا نفت در منطقه خطر قرار بگیرد.

البته نفتی‌ها چند روزی است که به دلیل حواشی ایجاد شده، دچار چالش جدیدی شده‌اند؛ پس از شکست این تیم مقابل نفت آبادان، برخی از هواداران که البته گفته می‌شد جزو لیدرهای تیم بودند با تجمع جلوی درب رختکن تیم نفت‌مسجدسلیمان به عملکرد کادر فنی و بازیکنان، اعتراض نشان دادند و حتی گویا کار به فحاشی کشیده ‌شد. موضوعی که فکری و دستیارانش را به شدت ناراحت کرد و تا آستانه تصمیم به جدایی نیز پیش رفتند. البته بعد از این موضوع، مدیرعامل باشگاه با دفاع از عملکرد فکری عنوان کرد "متاسفانه برخی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث دلسردی فکری می‌شود، در حالی که نباید او را فراری دهند. ما علاقه‌مند به ادامه همکاری با فکری هستیم ولی عده بسیار کمی که منافع‌شان تامین نمی‌شود، متاسفانه همیشه جوسازی می‌کنند." این جملات نشان می‌داد که نفتی‌ها با مشکل بزرگ خودزنی مواجه شده‌اند. همان مشکلی که در فصل‌های گذشته نیز باعث شد نفتی‌ها با رفتن به حاشیه، تاوان آن را به سختی ماندن در لیگ بدهند.

حالا نیز اگر در این مقطع، فکری از نفت جدا شود، نه تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه شاید باید در انتظار رقم خوردن وضعیت بسیار بدی برای این تیم بود. به نظر می‌رسد، همدلی و آرامش ایجاد شده توسط فکری در تیم نفت که تا آستانه فروپاشی نیز پیش رفته بود، با فحاشی و درگیری توسط آن عده در روز بازی با نفت آبادان از بین رفته است و این تیم دیگر برای نتیجه‌گیری تمرکز ندارد. آن‌چه این روزها می‌تواند نفت را در مسیر نتیجه‌گیری قرار دهد، القای آرامش به بازیکنان و کادرفنی این تیم است تا بتوانند در جدول به ساحل امن برسند. نفت حالا بیش از هر زمان دیگر به اتحاد و همدلی بین تیم و هواداران خود نیاز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج