اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۴۹۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونمایی از لباس اول منچستریونایتد برای فصل آینده

در این روز‌ها باشگاه‌های اروپایی مختلف از لباس‌هایی که قرار است در فصل آینده مورد استفاده قرار دهند، رونمایی می‌کنند که به تازگی تصویری از برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستر یونایتد، منتشر شده است و به نظر می‌رسد که لباس جدید منچستر یونایتد را بر تن دارد.

فوتبالی: در این روز ها باشگاه های اروپایی مختلف از لباس هایی که قرار است در فصل آینده مورد استفاده قرار دهند، رونمایی می کنند که به تازگی تصویری از برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستر یونایتد، منتشر شده است و به نظر می رسد که لباس جدید منچستر یونایتد را بر تن دارد.

وب سایت فوتی هدلاینز که معمولا از لباس های جدید باشگاه های مختلف اروپایی رونمایی می کند، در جدید ترین تصاویری که منتشر کرده است، از لباس فصل آینده شیاطین سرخ رونمایی کرده است که این لباس بر تن برونو فرناندز، هافبک طراح پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است.

به نظر می رسد که لباس فصل آینده منچستریونایتد ساده طراحی شده است و طرح ویژه ای ندارد و فقط با پیراهنی به رنگ قرمز و یک شرت ورزشی به رنگ سفید است و کمپانی آدیداس که اسپانسر و طراح لباس های منچستریونایتد است، از طرح و رنگ ویژه تر و خاص تری در آن استفاده نکرده است و خط های راه راه سفید را هم با طرحی ساده روی بخش شانه‌ی پیراهن قرار داده است.

منچستریونایتد فصل گذشته با هدایت اوله گونار سولسشر در لیگ برتر انگلیس دوم شد و در لیگ اروپا هم نتوانست به مقام قهرمانی برسد و دوم شد و اکنون باید دید که در فصل جدید به چه شکل عمل خواهد کرد.

رونمایی از لباس اول منچستریونایتد برای فصل آینده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج