جاباما
۱۱۳۵۶۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کمالوند: تلاش می‌کنیم سایپا در لیگ بماند

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تلاش می‌کند تیمش را با پتانسیلی که دارد در لیگ برتر نگه دارد.

ایسنا: فراز کمالوند درباره شکست تیمش برابر استقلال گفت متاسفانه وضعیت تیم ما خوب نیست و این موضوع طبیعی هم است چون پتانسیل تیم ما همین است. علیرغم همه تلاشی که کردیم اما به هرحال پتانسیل تیم ما همین است. پتانسیل تیم محدود است و قبل از ما هم آقای ابراهیم صادقی تلاش‌های زیادی برای موفقیت تیم انجام داد اما نتیجه خاصل نشد.

وی افزود: پیش از این که ما به سایپا بیایم این تیم در ۸ بازی آخر فقط ۲ امتیاز کسب کرده بود وقتی بازی ها به پایان فصل برود طبیعتا بازی‌ها پیچیده تر و سخت‌تر هم می شود با توجه به این که این تیم سال گذشته هم برای بقا می جنگید در این فصل باید تقویت می‌شد که دچار بحران نشود اما به هر حال امسال هم پتانسیل تیم به گونه ای است که بعد از جدایی آقای صادقی هنوز نتوانستیم شرایط خوبی رقم بزنیم. البته باید از زحمات آقای صادقی تشکر کنیم. ما هم هرچه تلاش می کنیم و می خواهیم برنامه های خودمان را در تیم پیاده کنیم اتفاق نمی افتد با این حال همه تلاشمان را انجام می‌دهیم و باقی ماجرا دست خداست.

وی درباره رای کمیته استیناف مبنی بر بازگرداندن سه امتیاز پیکان به آن تیم هم گفت: این موضوع از نظر روحی و روانی روی ما تاثیرگذاشت و تیم را به هم ریخت، زمانی هم رای صادر شد که ما باید با ذوب آهن بازی می‌کردیم و تاثیر روی تیم گذاشت به هر حال پتانسیل تیم ما اینقدر نیست که خیلی تغییر ایجاد کنیم اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را تا پایان فصل بگیریم‌. درباره پرونده بازی یا پیکان آقای سراجی صبحت کردند و به دادگاه عالی ورزش هم شکایت شده است.

سرمربی تیم سایپا در ادامه به مسائل داوری اشاره و گفت: در دیدار برابر استقلال شاهد داوری خوبی بودیم من از کمیته داوران تشکر می‌کنم که داور خوب و مسلط کارش را انجام داد شکست ما هم ربطی به داور نداشت ما نباید همه مشکلات به گردن داور بیندازیم. در دو سه هفته اخیر به نظر من داوری ها خیلی مشکلی نداشت قطعا در بازی های آینده فدراسیون نظرات ویژه به داوران خواهد داشت.

وی در پایان گفت: بازی‌های پایانی حق الناس است و همه تیم ها باید با وجدان بازی کند چه تیمی برایش فرقی می کند و چه تیمی که نتایج برایش فرقی ندارد. امیدوارم همه تیم‌ها با بهترین شرایط بازی و بهترین عملکردخود را نشان دهند ما تمام تلاشمان را می کنیم که سایپا در لیگ بماند اما فراموش نکنید ما در چه شرایطی به سایپا آمدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج