adexo3
۱۱۳۶۰۱۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بیرانوند، اینستاگرام بواویشتا را ترکاند

علیرضا بیرانوند به تیم بواویشتا پرتغال پیوست. سنگربان فصل گذشته انتورپ پس از حضور در این تیم مورد توجه دو رسانه معتبر پرتغالی یعنی آبولا و اوژوگو قرار گرفت.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند به تیم بواویشتا پرتغال پیوست. سنگربان فصل گذشته انتورپ پس از حضور در این تیم مورد توجه دو رسانه معتبر پرتغالی یعنی آبولا و اوژوگو قرار گرفت.

آنها در مطالبی جداگانه در شماره امروزشان، به مهار کننده پنالتی رونالدو پرداخته‌اند.خلاصه‌ای از این دو مقاله را می‌خوانیم: دیروز جانشین لئو ژاردیم در درون دروازه بوآویشتا انتخاب شد. علیرضا بیرانوند گلر ۲۸ ساله ایرانی، به طور قرضی از انتورپ به پرتغال می آید، جایی که او فقط در ۱۲ بازی توسط بلژیکی ها استفاده شده است، تضمین می کند که برای چالش درخشش در لیگ ما آماده است .

علیرضا بیرانوند پس از چهار فصل حضور در پرسپولیس، تا پایان فصل ۲۰۲۱/۲۲ راهی انتورپ بلژیک شد. او چهار بار قهرمان ایران شد و با مهدی طارمی از پورتو و علی علیپور از ماریتیمو در رختکن پرسپولیس این عناوین را کسب کرد.

بیرانوند، اینستاگرام بواویشتا را ترکاند

علیرضا بیرانوند در خرم آباد متولد شد، در حالی که از سال 2011 تا 2019 حضور مکرری در تیم ملی ایران داشت که توسط کارلوس کی روش هدایت می شد. از نفت تهران به لیگ قهرمانان آسیا و سپس تیم ملی راه یافت.

از این چالش خوشحالم

من از این چالش جدید در کارم بسیار خوشحالم. من در اینجا مورد استقبال همه قرار گرفتم و ورزشگاه تیم را دوست داشتم. من مطمئن هستم که فصل خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت و من احساس می کنم آماده هستم تا تیم را در هر کاری که لازم است کمک کنم.

او با 44 بازی ملی برای ایران و مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو در جریان تساوی 1-1 پرتغال و ایران در جام جهانی 2018 در روسیه، مطرح شد.

در لیگ پرتغال، او دو دوست قدیمی اش را به همراه خواهد داشت که با آنها در پرسپولیس بازی کرده است. طارمی گلزن پورتو و همسایه او در این شهر و علی علیپور مهاجم ماریتیمو.

من در پرتغال تنها نیستم

اولین بار است که به کشور پرتغال و شهر پورتو می آیم. در اینجا با من خیلی خوب رفتار شده و از انتخابی که کردم بسیار خوشحالم. من چند هموطن دارم که در اینجا بازی می کنند. من کارلوس کی روش را به عنوان مربی در تیم ملی ایران داشتم، بنابراین من هرگز در پرتغال احساس تنهایی نمی کنم

بیرانوند زندگی سختی را در کشورش داشته است. او در این زمینه دست به افشاگری زد و گفت که روزهای دشواری را در ایران پشت سر گذاشته است.

بیرانوند، اینستاگرام بواویشتا را ترکاند

از زندگی ام فیلم می سازم

زندگی من یک سفر طولانی بوده است. من در کشورم در حال کار روی یک فیلم در مورد زندگی ام بوده ام. من دوران سختی را پشت سر گذاشتم، سختی کشیدم، بسیار کار کردم و اکنون احساس غرور بسیار زیادی برای رسیدن به این سطح دارم.»

همانطور که آبولا در نسخه روز شنبه گذشته نوشت علیرضا در کودکی به پدر خود در چوپانی و گله داری کمک کرد، اما علاقه او به فوتبال باعث شد او به تهران فرار کند. جایی که در خیابان ها زندگی می کرد، پیتزا می فروخت و شیشه های ماشین ها را در پایتخت شست.

بیرانوند، اینستاگرام بواویشتا را ترکاند

قول می دهم بهترین تلاشم را انجام دهم

من از قبل می دانم که هواداران بوآویشتا بسیار خونگرم هستند. آنها همیشه دوازدهمین بازیکن تیم هستند و حمایت از آنها در طول فصل بسیار مهم است. من قول می دهم که همیشه بهترین تلاش خود را انجام دهم و تمام تلاش خود را برای کمک به باشگاه انجام دهم.

استخدام علیرضا افزایش شدیدی در افزایش فالورهای شبکه های اجتماعی بوآویشتا داشت و صفحه این باشگاه از روز جذب بیرانوند 10 هزار دنبال کننده از ایران دریافت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج