adexo3
۱۱۳۶۰۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طلبکار مرادمند، جلب آل‌کثیر را هم گرفت!

درحالی که تمام دنیا درگیر رقابت‌های یورو و کوپا‌آمریکا بود و هواداران از فوتبال زیبا لذت می‌بردند در ایران اما استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها به جان یکدیگر افتاده بودند و هر روز باب جدیدی در زمینه ادبیات فارسی فتح می‌شد.

فرهیختگان: درحالی که تمام دنیا درگیر رقابت‌های یورو و کوپا‌آمریکا بود و هواداران از فوتبال زیبا لذت می‌بردند در ایران اما استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها به جان یکدیگر افتاده بودند و هر روز باب جدیدی در زمینه ادبیات فارسی فتح می‌شد. یک روز گل‌محمدی از «هوچی‌گری» استقلالی‌ها می‌گفت و روز دیگر آبی‌ها سرمربی پرسپولیس را «گستاخ» می‌نامیدند.

یک روز ویس یک پیشکسوت «فحش‌آلود» شد و روز دیگر «گل‌واژه» وارد ادبیات بیانیه‌نویسی باشگاه پرسپولیس شد تا دو طرف نشان دهند در آستانه دربی از هیچ کوششی برای تلخ‌کردن کام هواداران دریغ نمی‌کنند. در این میان اما برای اولین‌بار ماجرای چک برگشتی یک بازیکن فوتبال و احتمال دستگیری او پیش از مسابقه نیز به میان آمد؛ اتفاقی که اگر نگوییم در تاریخ فوتبال کشورمان بی‌سابقه، حداقل کم‌سابقه است.

ماجرای حسین مرادمند اگرچه با وساطت فرهاد و فرزاد مجیدی حل شد اما اتفاقی بود که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت. داستان از این قرار بود که یک دلال فوتبال وقتی دو بازیکن را از نفت مسجدسلیمان به شهرخودرو (پدیده) منتقل کرد، بابت حق دلالی خود مبلغی در حدود دویست‌وخرده‌ای میلیون تومان از فرهاد حمیداوی، مالک وقت تیم مشهدی طلبکار شد. ازسوی دیگر حسین مرادمند نیز زمانی که از شهرخودرو به استقلال منتقل شده بود بابت رضایتنامه‌اش سه فقره چک شخصی به حمیداوی داد که مالک شهرخودرو یکی از چک‌ها را به دلال مذکور داد و از او خواست آن چک را خرج نکند و تا زمانی که مرادمند پولش را از استقلال نگرفته است، صبر کند.

به هر ترتیب باشگاه استقلال در پی بدعهدی خود به مرادمند پولی پرداخت نکرد و مشکلاتی که برای حمیداوی رخ داد نیز سبب شد آقای دلال به‌سراغ چک رفته و آن را به اجرا بگذارد. درنهایت حکم جلب مرادمند صادر شد و دلال مذکور که با گرفتن وکیل سعی داشت کارها را از طریق او پیش ببرد و نامش لو نرود بالاخره به پول خود رسید. اگر به‌خاطر داشته باشید وکیل دلال مذکور در یک گفت‌وگو عنوان کرده بود موکلش علاقه‌ای به افشای نام خود ندارد. به هر حال موکل او دلال شناخته‌شده‌ای بود که ممکن است فصل آینده به استقلال بازیکن بدهد و به‌خوبی می‌داند که اگر نامش به رسانه‌ها برسد و هواداران بدانند بی‌شک اجازه جذب بازیکن از او را نمی‌دهند.

این قسمت: پرسپولیس

ماجرا اما محدود به استقلال نیست. ظاهرا پرسپولیس هم درگیر این داستان شده و به‌زودی چک ستاره این تیم دردسرساز می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که دلال حسین مرادمند که زمینه حضور او در استقلال را فراهم کرد، عیسی آل‌کثیر را نیز به پرسپولیس آورده و بابت انتقال او مبلغی در حدود ۵۰۰میلیون تومان از این بازیکن جنوبی طلبکار است. مبلغی که آل‌کثیر هنوز نتوانسته آن را پرداخت کند و به این دلال بدهکار است.

دراین‌باره شنیده‌ایم آقای دلال چک عیسی آل‌کثیر را نیز به اجرا گذاشته و حکم جلب ستاره مصدوم پرسپولیس را هم گرفته اما هنوز آن را اجرایی نکرده است. عیسی آل‌کثیر که این روزها با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کند و رقیبی جدی به‌نام شهریار مغانلو و مهدی عبدی دارد این روزها با افتی محسوس مواجه شده و برخی نزدیکان او اعتقاد دارند این مسائل روی روحیه آل‌کثیر تاثیرگذار بوده است.

درباره دلیل اجرایی نشدن حکم چک برگشتی آل‌کثیر شایعات بسیاری مطرح است اما نفوذ یکی از اطرافیان تیم پرسپولیس روی این دلال باعث شده تا او فعلا دست نگه دارد. دراین‌باره شنیده‌ایم اطرافیان آل‌کثیر به این دلال قول داده‌اند که در پایان فصل جاری بدهی او را صاف خواهند کرد و از او خواسته‌اند تا پایان فصل صبر کند، خواسته‌ای که فعلا مورد موافقت قرار گرفته اما مشخص نیست صبر دلال مذکور چه زمانی به‌سر برسد و ممکن است هر لحظه آن چک به مرحله اجرایی برسد و اتفاقاتی که برای مرادمند رخ داد، دامن‌گیر آل‌کثیر هم بشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید دست این دلالان را از فوتبال قطع کردو نگذارند با دلالی خودشان ادامه دهند و از میلیاردها از پول دلالی به جیب بزنند باید به این دلالان طبق قانون بر خورد شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج