۱۱۳۶۵۷۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

خط و نشان آقای دبیرکل در آستانه دربی

سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: قطعا اگر من چند روزی زودتر به سمت سرپرستی نایل می‌شدم بعضی از عزیزان بزرگ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاید در بازی فردا حتی اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند.

ایسنا: سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال با اشاره به جنجال‌ها و حواشی اخیر مدیران و مربیان استقلال و پرسپولیس گفت: قطعا اگر من چند روزی زودتر به سمت سرپرستی نایل می‌شدم بعضی از عزیزان بزرگ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاید در بازی فردا حتی اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند. بی‌اخلاقی و بی‌انضباطی در فوتبال رواج پیدا کرده است و مجموعه فدراسیون فوتبال، مُصر است که جلوی این اتفاقات را بگیرد.

خط و نشان آقای دبیرکل در آستانه دربی

حسن کامرانی‌فر در پاسخ به این سوال که هفته‌های پایانی لیگ‌ها با حساسیت زیادی به خصوص در بخش داوری رو به رو است و آیا تمهیدات خاصی در این زمینه در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت: از چند هفته قبل کارگروهی تشکیل شده است و پیش از هر هفته مسابقاتی، جلساتی با حضور ارکان مختلف فدراسیون برگزار می‌شود و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود که تا انتهای لیگ نیز با همین روش پیش خواهیم رفت.

وی افزود: در بخش داوری تمهیدات به این سمت رفته است که قوی‌ترین داوران برای مسابقات انتخاب شوند. در چند ماه گذشته برخی داوران و کمک داوران بزرگ و بین المللی ما به دلیل حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشور حضور نداشتند اما اکنون به کشور بازگشتند و به سایر داوران ملحق شدند. در انتخاب داوران به هیچ وجه سیستم چرخشی و نوبتی برای اعطای قضاوت به داوران دیگر مورد استفاده نخواهد گرفت و صرفا بهترین انتخاب می شوند. به نظرم دپارتمان و کمیته داوران تنها پنجاه درصد مسئول داوران هستند و پنجاه درصد دیگر مسئول تیم‌ها هستیم و باید به بهترین نحو مسابقات را پیش ببریم. انشاله در انتهای لیگ آماری از اتفاقاتی که در لیگ رخ داده شامل آمار عملکرد داوران و اقداماتی که باید برای لیگ آینده انجام شود تا داوران بتوانند با شرایط بهتری قضاوت کنند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. معتقدم خروجی فدراسیون فوتبال در نهایت در داخل زمین مسابقه نمایان می‌شود که در این بین تصمیم داوران می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. پس در این بخش باید اهتمام بیشتری داشته باشیم. ضمن اینکه باتوجه به تخصص بیشتر من در بخش داوری قطعا اتفاقات خوبی در بخش داوری خواهد افتاد.

وی ادامه داد: باید به نکته‌ای درباره مسابقات مهم پیش‌رو و همینطور دربی بزرگ ایران اشاره کنم. قطعا اگر من چند روزی زودتر به سمت سرپرستی نایل می‌شدم بعضی از عزیزان بزرگ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاید در بازی فردا حتی اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند. این را با جدیت می‌گویم. بی اخلاقی و بی انضباطی در فوتبال رواج پیدا کرده است و مجموعه فدراسیون فوتبال مصر است که جلوی این اتفاقات را بگیرد و فکر می کنم به جای اینکه تیم های بزرگ ما دنبال مسائل غیر اخلاقی و حرف زدن درباره تیم حریف باشند باید دنبال پیشرفت و توسعه و کارهای مهمی باشند که فوتبال به آن نیاز دارد. دیگر آن زمان گذشت. در تمام دنیا از فوتبال لذت می‌برند، اما متاسفانه بعضی از بازی‌های ما و بعضی افراد دست به حرف و کارهایی می زنند که مورد پسند هیچکدام از ارکان فدراسیون فوتبال نیست و کسانی که بخواهند این بی نظمی را ادامه بدهند مطمئن باشند که اتفاق خوبی برایشان نخواهد افتاد. به همه دوستان فوتبالی و باشگاه‌ها توصیه می کنم که روش ها و رفتار را تغییر بدهند و به سمت فوتبال زیبا و نمایش اتفاقات خوب فوتبال بروند و اجازه نمی‌دهیم فوتبال را به سمت ناهنجاری ببرند و امیدوارم فردا نیز فوتبال زیبایی ببینیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اولویت‌های فدراسیون در ادامه مسیر چه خواهد بود، اظهار کرد: باید از تمامی نفرات قبلی که در جایگاه دبیرکلی قرار داشتند و به خصوص از قنبرزاده که همگی زحمات زیادی برای فوتبال کشیدند تشکر کنم. فدراسیون فوتبال رویکرد جدیدی دارد و علاوه بر نگاهی که به برنامه‌های‌ کوتاه مدت دارد، توجه خاصی نیز به برنامه‌های بلند مدت جهت توسعه و رشد فوتبال دارد. نتایج تیم‌های ملی اهمیت بسیار زیادی برای فوتبال و تاثیر بسزایی در جامعه و نشاط عمومی دارد. فوتبال نیازمند زیرساخت‌هایی است که ای کاش در گذشته بیشتر به آن توجه می‌شد. اما در فدراسیون فعلی که چند ماهی از آغاز فعالیت آن می‌گذرد حتی در همین مدت کوتاه کارهای بسیار خوبی انجام شده است و در آینده نزدیک شاهد رشد فوتبال خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موج تبانی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج