اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۶۵۹۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جهانبخش - فاینورد، جدی‌تر از همیشه

فاینورد تقریبا از خرید علیرضا جهانبخش مطمئن است و به‌نظر می‌رسد به‌زودی این وینگر ایرانی راهی این تیم خواهد شد. این ملی‌پوش ۲۷ ساله ایرانی مجوز خروج از برایتون را دارد و احتمالا راهی ورزشگاه دی‌کویپ (ورزشگاه خانگی فاینورد) خواهد شد تا جای خالی استیون برگویس که به‌تازگی به آژاکس پیوسته را پر کند.

فرهیختگان: علیرضا جهانبخش پس از سه فصل حضور در برایتون سرانجام تصمیم گرفته تا از این باشگاه جدا شده و برای احیای فرم خوب گذشته‌اش و همچنین از دست ندادن جایگاهش در تیم‌ملی ایران به تیمی دیگر نقل‌مکان کند. به‌نظر می‌رسد هدف اصلی او در این تابستان بازگشت به لیگ هلند باشد و احتمالا به‌زودی با فاینورد قرارداد همکاری امضا خواهد کرد. سایت «فوتبال پرمیر» هلند در گزارشی از این انتقال احتمالی می‌نویسد: «فاینورد تقریبا از خرید علیرضا جهانبخش مطمئن است و به‌نظر می‌رسد به‌زودی این وینگر ایرانی راهی این تیم خواهد شد.

این ملی‌پوش ۲۷ ساله ایرانی مجوز خروج از برایتون را دارد و احتمالا راهی ورزشگاه دی‌کویپ (ورزشگاه خانگی فاینورد) خواهد شد تا جای خالی استیون برگویس که به‌تازگی به آژاکس پیوسته را پر کند. گفته می‌شود فاینوردی‌ها درحال نهایی کردن این انتقال هستند و حداکثر تا یک هفته آینده این خرید نهایی خواهد شد. این باشگاه هلندی پول خوبی از فروش برگویس به‌دست آورده و تصمیم دارد بخشی از آن‌را برای خرید علیرضا جهانبخش که سابقه آقای گلی در لیگ هلند را دارد، هزینه کند. فاینورد نفرات دیگری را نیز در لیست خود دارد، اما به‌نظر می‌رسد جهانبخش یکی از اهداف اصلی این تیم در تابستان جاری باشد.»

فاینورد فصل پیش در لیگ هلند و با هدایت دیک ادووکات مشهور در رده پنجم قرار گرفت و راهی رقابت‌های تازه‌تاسیس کنفرانس لیگ اروپا شد. این تیم که آخرین قهرمانی آنها به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد در فصل جدید با هدایت آرنه اسلات، مربی ۴۲ ساله خود راهی میدان خواهد شد و امیدوار است بتواند رتبه بهتری نسبتبه سال قبل به‌دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج