اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۷۰۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از گل‌محمدی

ضیاء عربشاهی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در دهه ۶۰ می‌گوید با وجود اینکه پنالتی ۵۰-۵۰ است و هر تیمی که شرایط روحی و روانی‌اش بالاتر باشد، در ضربات پنالتی موفق‌تر است.

خبرورزشی: ضیاء عربشاهی هافبک پیشین پرسپولیس درباره شکست این تیم در ضربات پنالتی مقابل استقلال در جام حذفی گفت: سرخپوشان اصلا فوتبال بازی نکردند. در زمانی که آن‌ها فشار بر حریف می‌آوردند، بین خط دفاع با هافبک و حمله فاصله بود و کسی نبود از توپ‌ها استفاده کند. اگر تیم پرسپولیس ارنج درست و حسابی می‌شد و از خط جلو حریف را پرس می‌کرد، در آن صورت در طول ۹۰ دقیقه می‌توانست گل بزند و بازی به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شد.

وی افزود: به نظرم ۳ دفاع مرکزی استقلال با استرس بازی می‌کردند و نمی‌توانستند توپ را نگه دارند و اشتباه پاس می‌دادند. اگر آن‌ها مجبور می‌شدند خط هافبک را حذف می‌کردند و بازی مستقیم را در دستور کار قرار می‌دادند. افسوس می‌خورم که تیم پرسپولیس ۸ بازیکن ملی پوش دارد، اما یک نفر نبود تا مهاجمان را تغذیه کند. نمی‌دانم تاکتیک گل محمدی چه بود که سعید آقایی را از اول بازی نداد و از وحید امیری هم در فاز حمله استفاده نکرد.

عربشاهی همچنین گفت: متاسفم که تیم پرسپولیس از خط جلو عمل پرسینگ را انجام نداد و در مقابل تیمی نتوانست نتیجه بگیرد که بازیکنانش با استرس بازی می‌کردند. هر چه زمان می‌گذشت به نفع استقلال بود و آن‌ها بعد از ۹۰ دقیقه بازی خوشحال بودند که بازی به وقت‌های اضافه کشیده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج