۱۱۳۷۵۰۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بختیاری زاده: ساختار دفاعی استقلال بهتر شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با انجام یکسری تغییرات مثبت در استقلال، ساختار دفاعی این تیم ترمیم شده است.

خبرگزاری مهر: سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: تا چند هفته پیش نسبت به اصول و ساختار دفاعی استقلال نقدهایی وارد بود و فرهاد مجیدی به خوبی توانست این موضوع را مدیریت کرده و به مرور زمان ساختار دفاعی تیمش را اصلاح کند. وقتی من می‌گویم ساختار دفاعی، منظورم صرفاً خط دفاعی نیست. بلکه ساختار دفاعی است که از جلوی زمین شروع می‌شود و به دروازه ختم می‌شود.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: امروز که استقلال به سختی به هر تیمی موقعیت گل می‌دهد، ارسلان مطهری با آن پرس سنگین و دوندگی بیش از حدی که می‌کند سهم دارد، مهدی قایدی یک سهم کاملاً ویژه دارد؛ چون حضور قایدی جلوی زمین نصف هر تیمی را عقب نگه می‌دارد و تمرکز را از مدافعان تیم مقابل برای بازی سازی می‌گیرد و مانع جلو کشیدن خط دفاعی می‌شود. هافبک‌های میانی مثل اسماعیلی، ریگی، رضاوند و مهدی پور نقش دارند و البته می‌رسیم به خط دفاعی که حالا به یک ثبات کامل رسیده است.

وی افزود: خط دفاعی در هفته‌های اخیر با رهبری سیاوش یزدانی خوب کار می‌کند و این ثبات باعث شده آنها به هماهنگی کامل و درک متقابل از بازی یکدیگر برسند؛ و در آخر هم باید برسیم به سید حسین حسینی که مرد شماره دربی شد و به حق هم باید گفت نفر اول این بازی شد. او مهم‌ترین پنالتی زندگی‌اش را گرفت.

کارشناس فوتبال در خصوص دربی شماره ۹۶ اظهار داشت: حساسیت بیش از حد دربی باعث شد تا سرمربی هر دو تیم احتیاط را در دستور اولیه کارشان قرار دهند و همین تدابیر احتیاط‌آمیز باعث شد کمترین موقعیت روی دروازه دو تیم ایجاد شود. اما در همین بازی کم موقعیت، استقلال چربش نسبی داشت و بیشتر از حریف صاحب توپ بود و بیشتر توانست به دروازه حریف برسد. یعنی اگر قرار بود حتماً برای این بازی یک برنده انتخاب می‌شد، حق شاگردان مجیدی بود و در نهایت هم ضربات پنالتی این حق را به آنها داد.

بختیاری زاده تصریح کرد: حالا که استقلالی‌ها این کار بزرگ را انجام داده و از سد پرسپولیس گذشتند، باید مراقب دو بازی باقی مانده باشند و بر این باور نباشند که کار برای قهرمانی شان به اتمام رسیده است. استقلال دو فینال واقعی دیگر در جام حذفی دارد و آنها نباید اشتباه فصل گذشته را انجام دهند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هیچ تیمی در آن از پیش برنده نیست و لذا مجیدی و شاگردانش هم نباید به تیم‌های باقی مانده در این جام نگاه کنند و خودشان را از پیش برنده بدانند. تیم پیروز در هر بازی تنها زمانی مشخص می‌شود که داور سوت پایان آن بازی را کشیده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      آفرین برسهراب بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج