۱۱۳۸۸۲۳
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

پیشکسوت پرسپولیس: سرخ‌ها قهرمان می‌شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که شکست این تیم برابر استقلال در جام حذفی شوک مثبتی برای سرخپوشان بود، گفت: این تیم بازی سختی با تراکتور دارد اما مشکلی برای قهرمانی نخواهد داشت.

مهر: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که شکست این تیم برابر استقلال در جام حذفی شوک مثبتی برای سرخپوشان بود، گفت: این تیم بازی سختی با تراکتور دارد اما مشکلی برای قهرمانی نخواهد داشت.

اسماعیل حلالی درباره پیروزی پر گل ۵ بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: شکست در دربی پایتخت برای پرسپولیس خیلی گران و سنگین تمام شد آنها از جام حذفی کنار رفتند تا چاره‌ای جز تلاش برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشند. همین امر سبب شد تا بازیکنان پرسپولیس برای بردن تلاش کنند و ماشین سازی را با بهترین عملکرد ببرند.

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس افزود: شاگردان یحیی گل محمدی باختن را در ذهن خود تعریف نکرده اند. به نظرم باخت پرسپولیس مقابل استقلال شوک مثبتی به این تیم وارد کرد تا روان بازیکنان برای بازگشت به مسیر بردهای متوالی آماده شود.

او درباره شایعه تبانی برخی بازیکنان ماشین سازی دردیدار با پرسپولیس تصریح کرد: پرداختن به چنین مسائلی شأن و شخصیت باشگاههای قدیمی و ریشه دار مثل پرسپولیس و ماشین سازی را از بین می‌برد. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها است و خیلی خوب می دانم بازیکنان ماشین سازی شرافت خود را زیر سوال نمی‌برند. ماشین سازی اصالت دارد ولی متأسفانه سقوط زودهنگام به لیگ دسته اول داشت تا انگیزه‌ای برای خودنمایی مقابل پرسپولیس نداشته باشد.

حلالی تاکید کرد: تیمی که برای پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر می جنگد چرا نتواند ماشین سازی را که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت با برد پرگل شکست دهد. اینها صحبت‌هایی است که صرفاً برای ایجاد حاشیه مطرح می‌شود.

وی درباره تقابل پرسپولیس با تراکتور تبریز نیز صحبت کرد و گفت: تراکتور نسبت به گذشته خیلی بهتر بازی می‌کند. منطق و تاکتیک‌های این تیم رفته رفته نتیجه داده است. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس با توان و موجودی فعلی خود می‌تواند تراکتور را شکست دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: دو هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و احساس می‌کنم تراکتور و پیکان توان گرفتن امتیاز از پرسپولیس را ندارند. بنابراین باید این تیم را قهرمان تکراری لیگ برتر دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله که همینطور هست

    • بدون نام

      چرا شکایت حامد لک کردن؟چون میخواستن با این کار ،بخاطر تبانی که بین بازیکنان ماشین سازی صورت گرفت،کمیته انظباتی و دیگر تیمها را گول بزنن،ولی کسی که حتی نمیدان فوتبال یعنی چه هم فهمید که تبانی بوده است

      پاسخ ها

      • علی پرسپولیسی

        شما کیسه کشا خودتون ببرین قدرت تاج و شاه فرهاد بوده ببازین داور و وزیر و حکومت باعثش بوده.ما هم ببازیم که هیچ حقمون بوده، ببریم تبانی و وزیر و حکومت بوده.واقعا به رفتار و حرفای خودتون خندتون نمیگیره؟

      • بدون نام

        واقعن اگر از فوتبال همین قدر میفهمی خوب است تیمی که 6سال توکورس قهرمانی آخه با کدوم منطق بایستی بره تبانی کنه حتمن با 15 تیم لیگ برتر تبانی کرده وهمچنین تیم ها آسیایی پرسپولیس فقط به خاطر نظم وانضباط تیمی که برانکو نهادینه کرد داره خوب نتیجه میگیره

    • بدون نام

      الان وزیر و اسپانسر و مدیر بحثش تموم شد کیسه‌ و شله‌زردا زدن کانال تبانی؟! خخخخخخ
      اقا یه دکل جدید برای کیسه و سیمان سپاهانی‌ها فراهم کنین تا از دست نرفتن

    • SS

      ؟؟؟نه، قهرمانی میکنند.____

    • بدون نام

      تمام این بحث ها برای ایجاد حاشیه است که از گور کیسه کشا و یه مشت حسود بی‌عرضه بلند میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج