جاباما
۱۱۳۹۹۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ژست خاص «پادشاه میلان» در بازگشت به تمرینات

روملو لوکاکو پس از اینکه در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نتوانست به موفقیتی برسد و از دور این رقابت‌ها حذف شد، راهی تعطیلات شده بود و اکنون با پایان تعطیلات خود به تمرینات اینتر بازگشته است.

فوتبالی: روملو لوکاکو پس از اینکه در رقابت های یورو ۲۰۲۰ نتوانست به موفقیتی برسد و از دور این رقابت ها حذف شد، راهی تعطیلات شده بود و اکنون با پایان تعطیلات خود به تمرینات اینتر بازگشته است.

روملو لوکاکو در فصل گذشته کری های بسیار سنگینی با زلاتان ابراهیموویچ داشت. لوکاکو مهاجم نوک و ستاره اینتر است و زلاتان هم مهاجم نوک میلان است و با توجه به هم‌شهری بودن این دو تیم، لوکاکو و زلاتان در فصل گذشته کنایه های سنگینی به هم می زدند و روی این قضیه که کدام‌یک از آن ها پادشاه شهر میلان است با هم بحث داشتند.

در نهایت در فصل گذشته این اینتر بود که توانست مقتدرانه قهرمان رقابت های سری آ شود و روملو لوکاکو هم عملکرد بسیار خوبی داشت و پس از قهرمانی در سری آ خود را پادشاه میلان خواند تا بدین ترتیب پاسخی سنگین به زلاتان داده باشد و به او نشان دهد که فاتح این نبرد بوده است.

اکنون لوکاکو که خود را بالاتر از زلاتان ابراهیموویچ پادشاه میلان می داند، اولین روز تمرینی خود را در اینتر پس از گذراندن تعطیلات، سپری کرده است. در واقع لوکاکو به طور رسمی کار خود را برای فصل جدید استارت زده است و این تصویر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از اولین تمرین به اشتراک گذاشته و نوشته است:"روز اول"

ژست خاص «پادشاه میلان» در بازگشت به تمرینات

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج