۱۱۴۰۳۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فریبا: هرکسی در استقلال خوب کار کند، برکنار می‌شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ تیمی در هیچ جای دنیا نمی‌تواند بدون حمایت و پشتیبانی مدیریت باشگاه قهرمان شود و به عناوین مهمی برسد.

میزان: بهتاش فریبا در خصوص برد استقلال مقابل نساجی گفت: با وجود غیبت چند مهره اصلی، بازی خیلی خوبی از تیم دیدیم. نیمه اول ۱۵-۱۰ دقیقه نساجی خوب بود سپس استقلال بازی را در دست گرفت. نساجی خیالش از بقا راحت بود و کمی بی انگیزه شده بود، اما استقلال انگیزه‌های بالایی برای پیروزی و ادامه دادن روند خوبش داشت و موفق به این کار شد.

وی درباره عملکرد خوب وریا غفوری در این بازی گفت: وریا همواره بازیکن خوبی بوده و گاهی اوقات بالا و پایین داشته، اما در کل کاپیتان و رهبر خوبی برای تیم است و با انرژی زیاد، پاس‌های با کیفیت، نفوذ‌های خطرناک و کار‌های دفاعی خوب به استقلال کمک کرده است. جای خالی او در تیم ملی احساس می‌شود.

فریبا در رابطه با درخشش جوانان استقلال در این روز‌ها تصریح کرد: جوانان استقلال نفرات درجه یکی هستند و هر وقت بازی کرده اند نشان داده اند قابل اتکا هستند. در استقلال می‌توان به جوانان اعتماد کرد و آن‌ها پشتوانه خوبی برای آینده تیم هستند. انشاالله همه آنها با درخشش خود به استقلال کمک کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص آکادمی استقلال عنوان کرد: آکادمی ما خیلی داستان دارد. مراغه چیان تیم خوبی بسته بود و مربیان خوبی را انتخاب کرده بود، اما بی‌دلیل اخراج شد. فریادشیران در بحث سخت افزار خیلی قوی کار کرد و فضای آکادمی و امکانات خوبی برای آن فراهم نمود. در زمان فریاد شیران ۲ قهرمانی در رده‌ها بدست آمد و در همه رده‌ها پرسپولیس را شکست دادیم. ظاهرا هر کس در استقلال خوب کار کند برکنار می‌شود! مهران‌پور را به خوبی می‌شناسم. او فردی بسیار سالم و بادانش است و امیدوارم موفق باشد. اگر ۲ بازیکن از پایه‌ها به تیم اصلی بیایند این خودش حدود ۱۰-۸ میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه هاست. فرهاد اعتقاد خوبی به جوانان دارد و امیدوارم از جوانان بیشتر استفاده کنیم و خودمان تولید کننده ستاره‌ها باشیم.

وی در رابطه با جام حذفی و تقابل استقلال با گل گهر سیرجان خاطر نشان کرد: برای تیمی که قهرمانی بخواهد نام رقیب فرقی ندارد. ما هم فولاد و هم گل گهر را در لیگ برده ایم و این از نظر روحی روانی بسیار خوب است. میزبان هستیم و با روحیه بالا و فرم تیمی خوب، می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

بهتاش فریبا در پایان در خصوص مدیریت باشگاه و تعاملی که باید برقرار شود گفت: هیچ تیمی در هیچ جای دنیا نمی‌تواند بدون حمایت و پشتیبانی مدیریت باشگاه قهرمان شود و به عناوین برسد. صحبت‌های مددی را دیدم و حس می‌کنم او قصد کمک به استقلال را دارد. امیدوارم تعامل خوبی در تیم باشد و در جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و بستن تیم برای فصل بعد متحد باشیم و روز‌های خوبی برای استقلال رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج