۱۱۴۲۸۱۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

دفاع سلطانی‌فر از عملکرد ایران در المپیک

وزیر ورزش و‌جوانان گفت: حسن یزدانی، قهرمان کشورمان در فاصله ۱۵ ثانیه مدال طلا را با نقره عوض کرد.

تسنیم: وزیر ورزش و‌جوانان گفت: حسن یزدانی، قهرمان کشورمان در فاصله ۱۵ ثانیه مدال طلا را با نقره عوض کرد.

مسعود سلطانی‌فر، گفت: آوردگاه المپیک‌ میدان نخبه‌ترین ورزشکاران رشته‌های مختلف است‌، بر خلاف بازی‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی که ورزشکاران به راحتی شرکت می‌کنند ولی برای حضور در المپیک ورزشکاران باید مراحل و مسابقات مختلف را پشت سر می‌گذارند.

وی در ادامه افزود: ۱۱ هزار ورزشکار از بین ۳۰۰ هزار ورزشکار برای حضور در المپیک انتخاب شدند. بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا کار منسجم سه ساله را انجام دادیم و در قالب ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تبادل نظر و بحث‌های متنوع انجام شد و تلاش کردیم پشتیبانی و حمایت لازم را انجام دهیم تا ورزشکاران سهمیه لازم را کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال ایران رکورد کسب سهمیه را شکست. در ۱۶ دوره قبلی هیچگاه تعداد سهمیه به عدد ۶۸ نرسیده بود. یک ورزشکار به دلیل آسیب‌دیدگی و یک ورزشکار که شانس کسب طلا بود به دلیل دوپینگ در المپیک شرکت نکرد.

سلطانی‌فر تاکید کرد: کار ۶۴ ورزشکار ما در المپیک توکیو تاکنون به پایان رسیده و فردا ۲ شانس در کاراته داریم. در تیراندازی می‌توانستیم با این آمادگی، انسجام و اراده ورزشکاران مدال بگیریم. در تکواندو و شمشیربازی شانس مدال داشتیم. ما ایتالیا را در سابر تیمی شکست دادیم ولی ناداوری مانع پیروزی ما بود. روز بعد از ما عذرخواهی کردند ولی تاثیری در نتیجه نداشت. در کشتی پتانسیل مدال بیشتری داشتیم. در وزنه برداری هم شانس یک مدال دیگر داشتیم. یزدانی، قهرمان کشورمان در فاصله ۱۵ ثانیه مدال طلا را با نقره عوض کرد.

وی یادآوری کرد: تیراندازی بیشترین سهمیه بانوان را کسب کرد. از ۵ تا ۶ ماه قبل خیلی امیدوار بودم که در تیراندازی مدال بگیریم. فروغی ورزشکار مؤدب، متین و بدون حاشیه است و با این سیره در رویدادهای بعد و المپیک‌پاریس نیز حماسه ساز خواهد بود. از سایر تیراندازان نیز تشکر می کنم. همه آنها زحمت کشیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      ورزش ایران شرایط خوبی نداشت ،اما متاسفانه با وزارت مسعود سلطانی فر به مکانی برای فساد وجعل و تبانی و ناکارامدی مدیران بی سواد و رانتی که باعث عقب ماندگی ورزش ایران شدند،تنها فکرو ذکر مسعود گلات و قهرمانی تیم محبوب پسرش علی بود

      پاسخ ها

      • الناز ح

        درود

    • بدون نام

      اگر المپیک میدان مهمی است چرا برنامه ریزی صحیحی ندارید و تعداد ورزشکاران ما در این میدان هرسال کم و بی کیفیت میشود و دلمان باید به تک ستاره ها باشد.
      اینکه خودت از کار خودت دفاع میکنی با آن همه خرج های اضافی تو وزارت ورزش و کمیته المپیک ، شاهکار و هنر نکرده ای ، پس بهتر است بجای تعریف از عملکرد وزارت خودت بیایی و پاسخ ناکامیها را که ناشی از بی برنامگی است بدهی داداش .

    • گاهی سکوت....

      چه خبر از پرسپولیس؟؟ همه خوبن بابا مسعود.. یعنی تاریخ ورزش رو با تبعیض هایت دگرگون نمودی آقای وزیر کاش میتونستن تو آسیا قهرمان بشن که حداقل تورو سربلند میکردن بخاطر حمایت‌های یکجانبه ات به نطرم هیچ وزیری اینهمه منفور نخواهد بود سنگ تمام گذاشتی برای تبعیض وتنفر.. واوضاع ورزش ما الان در المپيک نشون میده تو چقدر موفق بوده ای البته کاری به تیم ملی نداریم که همشون از تیم خودت هستن وکم هم هزینه نکردی جناب وزیر برای نور چشمی هات

    • عارف

      عجب رویی دارد این وزیر

    • بدون نام

      واقعا خجالت نمیکشی حرف میزنی ورزش را نابود کردی بخاطر لنگها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج