adexo3
۱۱۴۳۱۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تهامی: فولاد، پشت نکونام است

در باشگاه فولاد همه پشت بچه‌های فولاد و جواد نکونام هستند و شکی در این موضوع نیست، اما در استقلال با وجود اینکه در این تیم حضور ندارم و از نزدیک مسائل را نمی‌دانم و با توجه به آن چیز‌هایی که در مطبوعات و رسانه‌ها می‌خوانم واقعا فرهاد مجیدی را تنها گذاشته، من دلیل این را که چرا هیچ‌کس به این تیم رسیدگی نمی‌کند، نمی‌دانم. واقعا هم اینطوری است و مجیدی و تیمش تنهای تنها هستند.

فرهیختگان: ابراهیم تهامی، پیشکسوت جنوبی فوتبال درخصوص دیدار امشب دو تیم استقلال و فولاد که از مرحله نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شود، گفت: «به‌نظرم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود، چون هم استقلال و هم فولاد تیم‌های بسیار خوبی در این مدت نشان داده‌اند و این روزها هر دو تیم در فوتبال ایران با نتایجی که می‌گیرند، می‌درخشند و به همین دلیل من فکر می‌کنم بازی بسیار زیبا، جذاب و تماشاگرپسندی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و فقط حیف که به‌خاطر شرایط کرونایی تماشاگران در ورزشگاه نمی‌توانند از نزدیک این دیدار را تماشا کنند.»

وی ادامه داد: «هر دو تیم با اتحاد و انسجام در این مدت اخیر نتایج بسیار خوب را کسب کرد، تا جایی که هم استقلال و هم فولاد در دیدارهای اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بیشتر بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و تا جایی که می‌دانم فقط یک مسابقه از ۱۰ دیدار اخیر خود را شکست خورده‌اند. به‌نظر من استقلال با نمایش‌های خیره‌کننده بی‌نظیر بازی می‌کند و توانسته از لحظه فنی نیز بر حریفانش قالب شود و مطمئنا این پیروزی‌ها همینطوری به‌دست نیامده است. از سوی دیگر فولاد خوزستان در این چند هفته اخیر واقعا زیبا بازی کرده و نتایج به‌دست آمده مزد تلاش کادر فنی و بازیکنان و همین نمایش‌های زیبای این تیم بوده است. از زمانی که در فولاد خوزستان سمت گرفته‌ام، بازی‌های این تیم را با دقت بیشتری زیرنظر گرفتم و فوتبالی را که این تیم ارائه می‌دهد، کمتر در ایران می‌بینم. البته چون پست و سمت گرفتم، این‌طور صحبت نمی‌کنم و از نگاه کارشناسی می‌گویم که فولاد واقعا خوب بازی می‌کند و نتایج بی‌نظیری می‌گیرد. این درحالی است که شاگردان نکونام در چند بازی اخیر خود با بدشانسی مواجه شده و نتوانسته‌اند به پیروزی برسند، در غیر این‌صورت کسب سهمیه آسیایی برای این تیم در رقابت‌های لیگ قطعی بود. آنها در بازی آخر خود اگر یک بر صفر هم می‌بردند، می‌توانستند به کسب سهمیه امیدوار باشند اما در هر صورت این اتفاق نیفتاد و باید حالا چشم به قهرمانی جام حذفی داشته باشند.»

ابراهیم تهامی درباره تفاوت دو باشگاه فولاد و استقلال و اینکه به‌نظر می‌رسد فولادی‌ها پشت کادر فنی و تیم خود هستند اما در استقلال از این خبرها نیست، گفت: «صددرصد درست می‌گوید در باشگاه فولاد همه پشت بچه‌های فولاد و جواد نکونام هستند و شکی در این موضوع نیست اما در استقلال با وجود اینکه در این تیم حضور ندارم و از نزدیک مسائل را نمی‌دانم و با توجه به آن چیزهایی که در مطبوعات و رسانه‌ها می‌خوانم واقعا فرهاد مجیدی را تنها گذاشته، من دلیل این را که چرا هیچ‌کس به این تیم رسیدگی نمی‌کند، نمی‌دانم. واقعا هم اینطوری است و مجیدی و تیمش تنهای تنها هستند.»

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه به‌نظر می‌رسد این دیدار با حاشیه‌های زیادی همراه خواهد شد و چطور می‌توان این حاشیه‌ها را مدیریت کرد، گفت: «بله، من هم قبول دارم که این بازی بزرگی است، اتفاقا هر دو تیم در شرایط خوبی به یکدیگر می‌رسند؛ چراکه هر دوی آنها در هفته‌های پایانی نتایج درخشان را گرفتند و درنهایت به فینال جام حذفی رسیدند و به همین دلیل به نظرم بازی پایاپای و جانانه‌ای را شاهد خواهیم بود.»

وی درباره اینکه استقلالی‌ها در این بازی به‌جز مجیدی دو بازیکن اصلی خود را هم در اختیار نخواهند داشت، گفت: «البته فولاد نیز در چند بازی اخیر خود که خیلی هم حساس بود، برخی بازیکنان کلیدی‌اش را نداشت اما بازهم نمایش خوبی را ارائه کرده، هرچند هردو تیم نیمکت‌نشین‌های خوبی دارند و می‌توانند در غیاب نفرات اصلی کار را دربیاورند. با این حال معتقدم بازی جذاب و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود اما اینکه استقلال سرمربی خود را ندارد بالاخره تاثیرگذار است، چون مجیدی یک مربی محسوب می‌شود که بچه‌ها او را دوست دارند و الان هم بازیکنان استقلال به‌خاطر فرهاد مجیدی در این تیم مانده و برای او بازی می‌کنند.»

این بازیکن خوزستانی که به‌تازگی مشاور ارشد مدیرعامل فولاد خوزستان شده است، درباره تقابل اندیشه‌های فرهاد مجیدی و جواد نکونام گفت: «همیشه دعا می‌کنم باشگاه‌های ایرانی از مربیان جوان و بازیکنانی که در گذشته واقعا بزرگ بودند و سابقه حضور در تیم ملی را دارند، استفاده کنند تا به این ترتیب فکر جدید و فکر جوان داخل کار بیاید. ان‌شاءالله که این دو مربی نیز همیشه موفق باشند و برای هر دوی آنها دعا می‌کنم و امیدوارم تقابل اندیشه‌های آنها باعث شود یک بازی جذاب را تماشا کنیم. درنهایت نتیجه این بازی را خدا می‌داند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج