۱۱۴۴۱۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رقم پدیده برای صدور رضایت‌نامه علی نعمتی

یحیی گل محمدی با وجود خرید علی ابراهیمی باز هم دفاع وسط می‌خواهد و از باشگاه خواسته است علی نعمتی را جذب کنند.

خبرورزشی: علی نعمتی مدافع پدیده مشهد که با این تیم قرارداد دارد سه شنبه و پس از عقد قرارداد سرخپوشان با علی ابراهیمی به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و با مدیران این باشگاه به گفت و گو نشست.

علی نعمتی شاگرد سابق یحیی گل محمدی قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی، پرسپولیسی شود اما با مخالفت شدید سید مهدی رحمتی مواجه شد.

در حالی که پرسپولیسی‌ها با علیرضا ابراهیمی قراردادی دو ساله امضاء کردند و عنوان شد او جانشین محمد حسین کنعانی زادگان خواهد شد اما حالا گفته می شود یحیی گل محمدی برای دفاع وسط خود باز هم بازیکن می خواهد.

نعمتی توانایی بازی در دو پُست دفاع میانی و چپ را توأمان داراست و مدافعی با سرعت مناسب محسوب می شود.

سرمربی پرسپولیس که با علی نعمتی مدافع پدیده مشهد کار کرده و توانایی‌های او را به خوبی می شناسد برای حضورش در پرسپولیس مذاکراتی داشته و این بازیکن با توجه به سابقه همکاری با سرمربی پرسپولیس با این تیم به توافق رسیده است.

با این وجود مشکل اصلی این بازیکن قراردادش با تیم پدیده مشهد است. درهمین راستا شنیدیم باشگاه پدیده برای صدور رضایتنامه علی نعمتی درخواست ۳ میلیارد تومان کرده است. مبلغی که در جلسه علی نعمتی و مدیران باشگاه پرسپولیس هم مطرح شد ولی باشگاه تهرانی در حال حاضر چنین پولی برای پرداخت به تیم مشهدی در اختیار ندارد.

از طرفی با توجه به مشکلات چک ۶ میلیاردی باشگاه برای صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی دیگر باشگاه مشهدی حاضر به قبول چک پرسپولیس نیست.

پدیده مشهد اگر راضی به صدور رضایتنامه علی نعمتی شود پول نقد می خواهد و جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس با مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی نیز در همین راستا بوده است.

گفته می شود علی نعمتی به مدیران پرسپولیس گفته است خودش با چک شخصی رضایتنامه اش را از پدیده مشهد می گیرد به شرطی که این چک در آینده نزدیک توسط تیم جدیدش پُر شود.

اینکه این پول را باشگاه پرسپولیس می دهد، علی نعمتی یا مشارکتی هنوز به درستی مشخص نیست اما فراموش نمی کنیم فرشاد فرجی در نقل و انتقالات زمستانی آپارتمان شخصی خودش را فروخت و قرمزپوش شد.

علی نعمتی هم گفته می شود یک پرسپولیسی تمام عیار است و دوست دارد به تیم مورد علاقه دوران کودکی و نوجوانی خودش ملحق شود. باید منتظر ماند و دید در نهایت او موفق به گرفتن رضایتنامه اش می شود یا اینکه...؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج