۱۱۴۴۲۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ژکو برای انجام تست‌های پزشکی وارد میلان شد

باشگاه رم به ادین ژکو اجازه داد تا مسیر انتقال خود به تیم اینتر را تکمیل کند و بر این اساس، مهاجم بوسنیایی به میلان سفر کرد تا در چند ساعت آینده، آزمایشات پزشکی نراتزوری را انجام داده و قرارداد خود با قهرمان فصل قبل سری آ را امضا کند.

فوتبالی: باشگاه رم به ادین ژکو اجازه داد تا مسیر انتقال خود به تیم اینتر را تکمیل کند و بر این اساس، مهاجم بوسنیایی به میلان سفر کرد تا در چند ساعت آینده، آزمایشات پزشکی نراتزوری را انجام داده و قرارداد خود با قهرمان فصل قبل سری آ را امضا کند.

طبق اطلاعات واصله از رسانه های ایتالیایی، ادین ژکو ، بازیکن ملی پوش اهل بوسنی و هرزگوین امروز به سمت میلان حرکت کرد تا مراحل تست های پزشکی اینتر را پشت سر بگذارد و بعد از آن، قرارداد جدید و دو ساله خود را با مدیران نراتزوری به امضا برساند.

قرارداد جدید ادین ژکو با باشگاه اینتر حدود پنج میلیون یورو به ازای هر فصل ارزش مالی دارد و ظاهراً تاثیری بر انتقال احتمالی دووان زاپاتا، مهاجم آتالانتا ندارد و آن را نفی نمی کند.

اینتر همچنین قصد دارد الکسیس سانچز را به دلیل دستمزد زیادی که از این باشگاه دریافت می کند، از جمع نفرات نراتزوری خارج کند؛ در حالی که خواکین کوریا، وینگر لاتزیو نیز یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالات تابستانی اینتر است. شبکه اسکای اسپورت گزارش می دهد که بیانکوچلستی برای فروش این بازیکن، مبلغی در حدود ۳۷ میلیون یورو بابت رضایت نامه طلب خواهد کرد.

با این حال، از زمانی که اینتر به روملو لوکاکو اجازه بازگشت به چلسی را داده، ادین ژکو اولین مهاجم ورودی است که از آ اس رم به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی در نراتزوری اضافه می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج