۱۱۴۵۱۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سعید آذری در نزدیکی صندلی مدیریت استقلال

لیست وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور جهت اخذ رای اعتماد از نمایندگان به مجلس شورای اسلامی ارائه شده که نام سیدحمید سجادی، قهرمان سابق دوومیدانی ایران و آسیا به عنوان وزیر پیشنهاد برای تصدی وزارت ورزش‌وجوانان بین آن‌ها دیده می‌شود.

روزنامه خراسان: لیست وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور جهت اخذ رای اعتماد از نمایندگان به مجلس شورای اسلامی ارائه شده که نام سیدحمید سجادی، قهرمان سابق دوومیدانی ایران و آسیا به عنوان وزیر پیشنهاد برای تصدی وزارت ورزش‌وجوانان بین آن‌ها دیده می‌شود. از روزی که حضور سجادی در بین وزرای پیشنهادی با وجود مطرح شدن نام‌هایی چون کیومرث هاشمی قطعی شده واکنش‌های متعدد و مختلفی را از خانواده ورزش شاهد بوده‌ایم و اکثر آن‌ها انتخاب یک چهره ورزشی را برای تصدی وزارتخانه ورزش‌وجوانان به فال نیک گرفته‌اند.

البته عده‌ای هم نقدهایی به وزیر پیشنهادی داشته‌اند و او را گزینه مناسبی برای وزارت ورزش‌وجوانان که با طیف وسیعی از قشر جوان جامعه سر و کار خواهد داشت، ندانسته‌اند. همان روزی که نام سجادی در لیست وزرای پیشنهادی کابینه دولت به مجلس رفت یکی از کسانی که با انتشار استوری در صفحه رسمی‌اش به این موضوع واکنش نشان داد علی فتح‌ا...زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال بود. او که مدت‌هاست از مسند ریاست و مدیریت باشگاه استقلال دور بوده و با سلطانی‌فر، وزیر سابق ورزش و اطرافیانش رابطه خوبی نداشت ظاهرا برای بازگشت به اردوگاه آبی‌ها خیز برداشته است. این را می‌شود از تحرکات چند روز اخیر او و استقبالش از حضور سجادی در وزارت ورزش به خوبی متوجه شد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که به خاطر بدهی‌های کلانی که برای این باشگاه به ارث گذاشت به نوعی از مدیریت و باشگاهداری منع و طرد شده بود، اواخر سال ۹۸ با فشار برخی رسانه‌ها و کانال‌های هواداری دوباره مدیرعامل باشگاه استقلال شد اما ویرانه‌ای که نتیجه سوءمدیریت خودش و دیگر مدیران آبی بود حرص و طمع مدیریت را کور کرد و فتح‌ا...زاده چند هفته پس از بازگشت به مدیریت باشگاه استقلال به بهانه کرونا و شرایط نامناسب جسمی از سمتش استعفا داد و باعث تعجب خیلی‌ها شد.

پس از آن هم هرازگاهی تحرکاتی را از او برای بازگشت به قدرت شاهد بودیم که البته وزیر ورزش سابق دیگر اعتنایی به آن نداشت و استقلال با سعادتمند و مددی سریال ناکامی‌اش را ادامه داد. ظاهرا حالا فتح‌ا...زاده شرایط را برای بازگشت دوباره به مسند قدرت و مدیریت مناسب می‌داند و سعی کرده با نزدیک شدن به گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جلب رضایت هواداران استقلال با حمایت از فرهاد مجیدی شانس خود را برای مدیرعاملی چندباره استقلال امتحان کند. او حتی به هواداران درباره وزیر جدید ورزش(البته اگر رای بیاورد) اطمینان‌خاطر داده و گفته است حضور سجادی در راس مدیریت ورزش کشور برای خانواده استقلال هم خوب خواهد شد.

این در حالی است که برخی شنیده‌ها حکایت از حضور مدیران جدید در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پس از انتخاب وزیر ورزش دارد و حداقل در مورد استقلال گفته می‌شود گزینه اصلی سعید آذری است؛ مدیرعامل فصل گذشته باشگاه فولاد که پس از قهرمانی این تیم در جام‌حذفی از سمتش کناره‌گیری کرد و جایش را به گرشاسبی داد. به زعم بسیاری این تصمیم در راستای پالس‌هایی بوده که آذری برای مدیریت باشگاه استقلال دریافت کرده است.

البته صحبت‌های او در پایان فینال جام‌حذفی در حمایت از استقلال هم شک‌برانگیز بود هرچند آذری در مقطعی جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی استقلال بود که گویا به جمع‌بندی نرسید و مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن راهی باشگاه فولاد شد. آذری عملکرد قابل دفاعی در باشگاه‌های ذوب‌آهن و فولاد داشته و مورد اقبال هواداران استقلال هم بوده و شاید اگر قرار به تغییر و تحول مدیریتی باشد آذری بهترین گزینه برای باشگاه استقلال خواهد بود و قطعا هواداران استقلال هم دوست ندارند مدیرانی که نمره قبولی نگرفته‌اند دوباره بر سر کار بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج