adexo3
۱۱۴۵۱۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبدی: از حضور مهاجم جدید استقبال می‌کنم

مهدی عبدی تازه داماد پرسپولیس این روزها در قراخیل، زادگاهش به‌سر می‌برد؛ مهاجمی که معتقد است با ازدواج زندگی‌اش هدفمندتر و عزمش برای کسب موفقیت‌های بزرگتر، جدی‌تر و مصمم‌تر شده است.

ایران ورزشی: مهدی عبدی تازه داماد پرسپولیس این روزها در قراخیل، زادگاهش به‌سر می‌برد؛ مهاجمی که معتقد است با ازدواج زندگی‌اش هدفمندتر و عزمش برای کسب موفقیت‌های بزرگتر، جدی‌تر و مصمم‌تر شده است. بعد از ازدواج و وارد شدن عبدی به جرگه متأهلین همچنین بحث حضور مهاجم جدید و آقای گل فصل گذشته یعنی شهباززاده و سایر موارد مختلفی که پیرامون پرسپولیس وجود دارد گپ و گفتی با یکی از گلزنان برتر پرسپولیس در چند سال اخیر داشتیم؛ مهاجمی که از گلزنی در دربی تا بازی‌های حساس لیگ قهرمانان حتی گلزنی در فینال آسیا را هم در کارنامه‌اش دارد.

به‌خاطر زندگی مشترک و وارد شدن به جرگه متأهلین به شما تبریک می‌گویم.

ممنون و تشکر می‌کنم از همه دوستان و همه هواداران و همشهریانم و کسانی که در این مدت با پیام‌های پرمهر و محبت خودشان مرا شرمنده خودشان کردند. در شهر خودم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جشن کوچکی گرفتم و خدا را شکر همه چیز به‌خوبی پیش رفت و در زمینه بیماری برای کسی مشکلی پیش نیامد. ازدواج و زندگی مشترک انگیزه مضاعفی به من داده و برای کسب موفقیت‌های بیشتر و بزرگتر عزمم را چند برابر ساخته و زندگی ورزشی و شخصی‌ام را هدفمندتر ساخته است. برای همه مردم ایران در شرایط سخت فعلی آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم ویروس کرونا هم از بین برود و شرایط برای مردم بهبود یابد. همچنین امیدوارم همه جوان‌های کشورم در کنار بقیه اقشار جامعه در سلامت کامل باشند و همگی به آرزوهای‌شان برسند.

در جشن ازدواجت بازیکنی از هم‌بازیانت حضور داشت؟

همه بازیکنان و کادر و بقیه اعضای تیم با من صحبت کردند و تبریک گفتند که از همه آنها سپاسگزارم، اما چون شرایط کرونا بر همه موارد سایه انداخته و همه چیز را تحت تأثیر خودش قرار داده از عدم حضورشان عذرخواهی کردند و من هم قطعاً درک خوبی از شرایط خاص فعلی داشتم. از بین بازیکنان هم‌تیمی‌ام فرشاد فرجی در میهمانی کوچک ما حضور داشت که باید از این همبازی و همشهری خودم هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

در تیم پرسپولیس مهاجمان خیلی خوبی را به‌عنوان رقیب داشتی و حالا زمزمه حضور سجاد شهباززاده، آقای گل فصل قبل هم در پرسپولیس شنیده می‌شود. در این رابطه صحبتی نداری و نمی‌ترسی جایگاهت در خط حمله برای بازی‌ات به خطر بیفتد؟

همیشه گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم که سرباز پرسپولیس هستم و چه یک دقیقه بازی کنم و چه در تمام بازی‌ها حاضر باشم تمام تلاشم را انجام می‌دهم که در خدمت تیمم باشم و وظیفه خودم را به نحو احسن انجام بدهم و هواداران میلیونی‌مان را در کنار بقیه بازیکنان با ارائه بهترین نمایش‌ها و گلزنی کاملاً راضی ساخته و خوشحال‌شان کنم. از سوی دیگر همیشه از رقابت لذت برده و حس خیلی خوب و انگیزه بسیار بالایی برای تمرین و بازی بهتر و باکیفیت‌تر پیدا می‌کنم به همین دلیل عاشق رقابت هستم و از وجود مهاجم جدید هم بشدت استقبال می‌کنم. فکر می‌کنم در تیم ما بازیکنان خوب متعدد زیادی حضور دارند که همین مسأله رقابت در پرسپولیس را بشدت بالا برده و وجود چند بازیکن خوب در هر پست انگیره زیادی برای بازیکنان به وجود آورده که باید بیشترین تلاش را انجام دهند و تا سرحد جان برای موفقیت خودشان، تیم‌شان و هواداران‌شان تلاش کنند که همین امر موجب کسب موفقیت‌های زیاد و قهرمانی‌های متعدد چند سال اخیر یا حداقل یکی از دلایل مهم پیروزی‌های چند سال اخیر ما بوده است.

در خصوص بازی‌تان مقابل استقلال تاجیکستان در زمین چمن مصنوعی چقدر امیدوار به پیروزی مقابل تیم خوب تاجیکستانی هستی؟ تیمی که با پیروزی مقابل الهلال و چند تیم مطرح دیگر خودش را به‌عنوان پدیده گروهش مطرح ساخت.

فوتبال است و هزار اتفاق و کسی نمی‌تواند همه موارد آینده را پیش‌بینی کند بازی در زمین چمن مصنوعی هم سخت است اما چندبار تجربه بازی در زمین چمن مصنوعی را هم داشته‌ایم. مسلماً کادر فنی کاربلدمان برای بازی در زمین چمن مصنوعی تمام تدابیر و اقدامات لازم را انجام خواهند داد و ما هم تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد که از این بازی با دعای خیر هواداران میلیونی خودمان سرافراز خارج شویم.

خیلی از هواداران‌تان حتی پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند بعد از گلات در لیگ داخلی، این‌بار فقط قهرمانی آسیا آنها را راضی می‌کند.

بله، ما در این چند سال کلکسیونی از جام‌های مختلف از سوپرجام، لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی را در کارنامه پرافتخارترین تیم ایران ثبت کرده‌ایم و خدا را شکر که افتخارآفرینی متعددی داشته‌ایم که حاصل تلاش کادر، بازیکنان و دعای هواداران‌مان و لطف خدا بوده است. در لیگ قهرمانان هم بد کار نکردیم و با تمام وجود جنگیدیم، اما به نظرم کمی بدشانس بودیم و همه دیدند روی اتفاقات بازی برده مقابل اولسان را باختیم اما به امید خدا این‌بار همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بعد از کسب همه جام‌های داخلی این دفعه با رسیدن به فینال و کسب جام قهرمانی آسیا، مأموریت خودمان را برای هواداران‌مان به‌طور کامل انجام دهیم. از هواداران‌مان می‌خواهم باز هم ما را دعا کنند و بدانند در پرسپولیس به عشق آنهاست که بیشترین تلاش را انجام می‌دهیم و با تمام وجود می‌جنگیم و جام‌های مختلف را به ارمغان می‌آوریم و ان‌شاءالله نوار موفقیت‌های تیم ما کماکان ادامه خواهد یافت.

تاریخ فینال سوپرجام خیلی دقیق مشخص نشده اما ظاهراً بعد از بازی آسیایی‌تان باید مقابل فولاد این بازی را برگزار کنید؛ فولادی که استقلال را شکست داد و قهرمان حذفی شد. در رابطه با حریف سوپرجام‌تان چه نظری داری؟

فولاد تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما ما هم پرسپولیس هستیم و همه می‌دانند که هیچ چیزی جز قهرمانی ما را راضی نمی‌سازد، از همین‌رو بعد از آمادگی که از بازی با حریف تاجیک پیدا می‌کنیم با تمرینات خوب و هدفمند به مصاف فولاد می‌رویم و ان‌شاءالله قهرمان سوپرجام شده و آن را تقدیم هواداران‌مان می‌کنیم که به گرفتن جام‌های متعدد عادت کرده‌اند و ما می‌دانیم در این شرایط سخت، پیروزی و قهرمانی تیم محبوب‌شان چه قوت قلب بزرگی برای آنها محسوب می‌شود.

تمرینات‌تان به تأخیر افتاد، با این وجود برای بازی با حریف تاجیک و لیگ برتر نگران نیستی؟

ان‌شاءالله که مشکلی پیش نمی‌آید و تمرینات هم با نظر مربیان شروع می‌شود. تمرینات هم آغاز می‌شود و ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که خیلی خوب آماده شویم و در مقابل تیم تاجیکستانی با آمادگی کامل قرار بگیریم و بعد از گذشتن از سد این حریف، با قهرمانی در سوپرجام استارت موفقیت‌مان را برای کسب جام‌های بعدی و موفقیت‌های بزرگتر بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج