adexo3
۱۱۴۵۳۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شوک به طلایی‌پوشان در آستانه نقل و انتقالات

اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به صورت دست جمعی استعفا دادند.

ورزش سه: در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان که ساعاتی پیش در تهران به پایان رسید، در اتفاقی شوکه کننده اعضای آن از سمت خود استعفا کردند.

علی عیسی زاده، جهانگیر کی شمس، روح الله محمدی، مظفر شاملی و حسین کشاورز، اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان پس از مطرح کردن موارد زیر استعفا دادند.

با نام ایزد منان

جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۴ با حضور اعضای هیات مدیره برگزار و پس از ارائه گزارش مدیرعامل محترم از شرایط مالی و آینده موسسه و تیم فوتبال، ضمن پذیرش استعفای مدیرعامل محترم موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت در جلسه مذکور بنا بر دلایل مطروحه ذیل، کلیه اعضای هیات مدیره تصمیم به استعفا نمودند تا در فرصت باقی مانده تا شروع فصل جدید مسئولان محترم با مساعدت نمایندگان محترم مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی نسبت به جایگزین فوری هیات مدیره جدید اقدام نمایند.

۱- عدم مشخص شدن بودجه لازم جهت حضور در لیگ برتر (لازم به ذکر است بر اساس پیش بینی های انجام شده تنها جهت حضور در لیگ آتی حداقل نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان می باشد.

۲- عدم تحقق وعده های نمایندگان محترم مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات ساختاری باشگاه صنعت نفت (عدم تامین بودجه کافی، عدم انتقال مالکیت به شرکت پالایش نفت آبادان ظرف مدت یک سال گذشته تاکنون، عدم پیگیری در خصوص مبالغ بلوکه شده وجوه پرداختی از سوی وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ... علی رغم وعده های شفاهی در جلسات متعدد با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه).

در خاتمه موفقیت، سربلندی و اقتدار تیم محبوب صنعت نفت را از خداوند منان آرزومندیم."

گفته می‌شود طی ۴٨ ساعت آینده مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج