۱۱۴۵۶۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لوکاکو: توخل به من گفت رهبر چلسی باش

روملو لوکاکو، ستاره جدید چلسی مدعی شد تنها هدفش کمک کردن به این باشگاه برای کسب موفقیت است.

ورزش سه: روملو لوکاکو، ستاره جدید چلسی مدعی شد تنها هدفش کمک کردن به این باشگاه برای کسب موفقیت است.

روملو لوکاکو بعد از سپری کردن دو فصل موفق در اینتر، هفته گذشته با انتقال هنگفت ۹۸ میلیون پوندی دوباره لباس چلسی را به تن کرد. حالا روملو لوکاکو در مصاحبه ای مفصل با سایت باشگاه چلسی در مورد اهدافش در این باشگاه، نقش خود در ترکیب چلسی و تفاوت فوتبال ایتالیا و انگلیس صحبت کرده است.

لوکاکو: توخل به من گفت رهبر چلسی باش

تفاوت شرایط باشگاه چلسی با گذشته: "ساختمان باشگاه نسبت به گذشته بزرگ تر شده، اما اینجا همیشه به همین خوبی به نظر می رسید. خیلی خوشحالم به چلسی بازگشتم، دیدن چهره های آشنا فراوان خوشحال کننده است و من مشتاقانه منتظر آغاز همکاری با تیم هستم.

من احساس می کنم نسبت به 10 سال پیش که در چلسی حضور داشتم بازیکنی کامل تر هستم. من در این مدت سعی کرده ام که بر تمام جنبه های مورد نیاز یک مهاجم تسلط یابم. حالا نیز فقط می خواهم مدام در رابطه با جزئیات کوچک پیشرفت کرده و نقاط قوت خود را نیز بهبود بخشم."

اهداف روملو لوکاکو در چلسی: "من فقط می خواهم به این باشگاه کمک کنم تا پیروز شود و همیشه در دسترس سرمربی و هم تیمی هایم باشم. من می خواهم مطمئن شوم که آنها با من احساس راحتی کرده و می توانند در هر شرایطی به من تکیه کنند. باید اطمینان پیدا کنم که همه احساس راحتی و اعتماد می کنند. این سبک که رهبری من است. وقتی در اینتر بازی می کردم و وقتی که کاپیتان تیم ملی بودم، می خواستم مطمئن شوم که همه اعتماد به نفس داشته و می دانند که باید چه کار کنند.

در مقاطع دشوار یک مسابقه، آنها می توانند به من تکیه کنند و من همیشه هم تیمی هایم را تشویق می کنم. من سعی می کنم مثبت بودهه و مطمئن شوم که پیروز می شویم، زیرا این همیشه مهمترین هدف است."

پست روملو لوکاکو در تیم جدید: "نقش من در تیم بستگی به این دارد که برنامه تیمی چیست و رئیس از من چه می خواهد. اگر توماس توخل بخواهد من مرکز ثقل بوده و یا به فضاهای پشت مدافعان حریف حمله کنم، می توانم این کار را انجام دهم. دو سال حضور در ایتالیا به من کمک کرد تا بتوانم روی تمام جنبه های بازی یک مهاجم تسلط یابم و حالا آماده هستم. توخل از من خواست اینجا حاضر بوده و تیم را رهبری کنم.

من به سیستم فعلی بازی چلسی علاقه داشته و بازیکنی انعطاف پذیر هستم. من می توانم در خط حمله دو نفره یا به تنهایی بازی کنم و به این سیستم نیز عادت کرده ام، زیرا این چیزی است که ما در تیم ملی بلژیک پیاده می کنیم و من به زمان زیادی برای سازگاری با شرایط نیاز ندارم."

تفاوت بازی در اینتر و چلسی: "فوتبال در ایتالیا از نظر تاکتیکی و فنی لیگ بهتری است، اما در انگلیس همه چیز به شدت و انرژی در بازی معطوف می شود. البته برای من مشکلی وجود ندارد، زیرا من هشت سال اینجا بوده ام و می دانم شرایط چگونه است.

اینطور نیست که من یک بازیکن جدید بوده و از انتظارات بی خبر باشم. من لیگ برتر را می شناسم و در گذشته اینجا گل های زیادی به ثمر رسانده ام، اما گذشته گذشته و حالا باید به جلو نگاه کنیم. من نسخه جدیدی از آن بازیکن سابق هستم. من تکامل یافته و به تیمی ملحق می شوم که واقعا قدرتمند است.

زمان حضور در ترکیب ثابت چلسی: "من آماده هستم، بنابراین فقط باید سعی کنم خودم را به مربیان ثابت کرده و نشان دهم که اگر به من نیاز است می توانم بازی کنم. همه ما باید در طول هفته رقابت کنیم تا جایگاه ثبات خود را به دست آوریم.

اما همه ما برای یک هدف می جنگیم و آن اطمینان یافتن از پیروزی چلسی است. هر روز با 100 درصد توان در تمرینات شرکت کرده و و برای همه بازی ها آماده هستم. خوشحالم که بازی اول من مقابل آرسنال یک دیدار بزرگ است و امیدوارم بتوانیم خود را به خوبی آماده کرده و نتیجه مناسبی بگیریم. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج