adexo3
۱۱۴۵۹۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اخراج ملی پوش عراقی توسط دیک ادووکات

دیک ادووکات سرمربی جدید و هلندی تیم ملی عراق حسین علی وینگر ملی پوش را به دلیل سرپیچی از دستورات از اردوی ترکیه اخراج کرد.

ورزش سه: دیک ادووکات سرمربی جدید و هلندی تیم ملی عراق حسین علی وینگر ملی پوش را به دلیل سرپیچی از دستورات از اردوی ترکیه اخراج کرد.

تیم ملی عراق پس از پشت سر گذاشتن اردوی آماده سازی خود در کشور ماتادورها و دو تساوی بدون گل در دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم هایی از دسته سوم اسپانیا، روز گذشته راهی ترکیه شد تا مرحله دوم از اردوی آماده سازی خود را در شهر قیصریه (کایسری) این کشور پشت سر بگذارد.

اما به نظر می رسد که اردوی عراقی ها در اسپانیا بی حاشیه نبوده است چرا که علی نوری خبرنگار عراقی در توئیتر خود از اخراج یکی از بازیکنان تیم ملی این کشور خبر داد. او نوشت: دیک ادووکات مربی هلندی، حسین علی بازیکن تیم ملی را به دلیل عدم تعهد به وظایف فنی و شکایت از عدم شرکت در بازی دوستانه از اردوی تیم ملی اخراج کرده است.

ظاهرا در آخرین بازی دوستانه تیم ملی عراق برابر رئال لیننسی، حسین علی بازیکن تیم الزوراء از عدم حضور در این بازی تدارکاتی شکایت کرده و همین مسئله باعث شده تا دیک ادووکات مربی کهنه کار و هلندی عراقی ها، این بازیکن را از اردوی تیم ملی اخراج کرده و او راهی کشورش شود.

این بازیکن در دو دیدار برابر کامبوج و هنگ کنگ در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی برای عراق به میدان رفت اما در بازی مقابل ایران فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

تیم ملی عراق قرار است دو بازی تدارکاتی را در کشور ترکیه برگزار کند. آنها سپس راهی سئول شده و نخستین بازی خود در مرحله اصلی و پایانی مقدماتی جام جهانی را برابر کره جنوبی برگزار می کنند و سپس در تاریخ ۱۶ شهریور به مصاف ایران می روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج