adexo3
۱۱۴۶۲۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرخیو راموس نیامده مشکل‌ساز شد

سرخیو راموس چندی پیش بود که با ترک رئال مادرید قراردادی دو ساله با پی اس جی امضا کرد، ولی هنوز موفق نشده برای این تیم به میدان برود.

ورزش سه: سرخیو راموس چندی پیش بود که با ترک رئال مادرید قراردادی دو ساله با پی اس جی امضا کرد، ولی هنوز موفق نشده برای این تیم به میدان برود.

سرخیو راموس نیامده مشکل‌ساز شد

سرخیو راموس مدت ها بر سر تمدید قرارداد با مسئولان رئال کشمکش داشت و در نهایت زمانی که برای تمدید متقاعد شده بود، به وی اعلام کردند که پیشنهاد تمدید مهلت انقضا داشته و دیگر امکان ماندنی شدن او وجود ندارد.

راموس پس از جدایی از رئال طولی نکشید که با پی اس جی به توافق رسید و قراردادی دو ساله بست. کاپیتان سابق رئال اما تاکنون نه در بازی های دوستانه و نه سوپرکاپ فرانسه و دو بازی اول تیمش در لوشامپیونا نتوانسته به دلیل مصدومیت به میدان برود. راموس نیم فصل دوم فصل گذشته نیز همواره مصدوم بود و تنها 4 بار برای رئال به میدان رفت و پیراهن اسپانیا برابر یورو 2020 را نیز از دست داد.

طبق ادعای کادنا سر، برخی اعضای کادر فنی و نیز پزشکی پی اس جی از راموس ناراضی هستند و معتقدند او بیش از اندازه مغرور است و بعضا برخی توصیه های مهم را نیز قبول نمی کند.

آنها معتقدند هرچند راموس یک ستاره است ولی در تیم کنونی پی اس جی بازیکنانی هستند که از او جایگاهی بالاتر دارند ولی توقعات و انتظارات راموس در همین ابتدای کار مشکل ساز شده است.

همچنین سران پی اس جی از اینکه راموس هنوز نتوانسته از بند مصدومیت رها شود، نگرانند و معتقدند او به اندازه کافی مراقب شرایط بدنی اش نیست و اینکه مصدومیت های متوالی او نمی تواند بدون دلیل باشد.

راموس در حالی به پی اس جی پیوسته که زوج دفاعی تیم یعنی کیمپمبه و مارکینیوش، جایگاهی محکم دارند و او کار راحتی برای رسیدن به ترکیب اصلی نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج