جاباما
۱۱۴۶۵۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شروع جنگ جدید بین رئال مادرید و PSG؟

منچستریونایتد برای تمدید قرارداد پل پوگبا پیشنهاد دستمزد هنگفت هفته ای ۵۰۰ هزار یورو به این هافبک فرانسوی داده است، اما او هنوز آماده پذیرفتن این پیشنهاد نیست.

دنیای ورزش تورنتو نوشت: منچستریونایتد برای تمدید قرارداد پل پوگبا پیشنهاد دستمزد هنگفت هفته ای ۵۰۰ هزار یورو به این هافبک فرانسوی داده است، اما او هنوز آماده پذیرفتن این پیشنهاد نیست.

رسانه های انگلیسی از جمله اتلتیک و دیلی میل خبر داده اند که منچستریونایتد قصد دارد پل پوگبا را با قرارداد پنج ساله جدید به ارزش ۵۰۰ هزار یورو در هفته به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل کند.

تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی پوگبا با دستمزد ۳۵۰ هزار یورو در هفته باقی مانده است و یونایتد در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، اقامت ستاره فرانسوی را در اولدترافورد تمدید کند.

با این وجود هافبک فرانسوی هنوز آخرین پیشنهاد یونایتد را که باعث خواهد شد او بیشتر از داوید دخیا که هفته ای ۴۵۰ هزار یورو حقوق می گیرد، درآمد کسب کند را نپذیرفته است.

پوگبا همچنان قصد دارد تا زمان بیشتری را به بررسی گزینه های پیش روی خود، از جمله انتقال رایگان و به عنوان بازیکن آزاد به PSG در تابستان آینده، بپردازد. با این حال تیم پاریسی تنها گزینه پیش روی پوگبا نیست و رئال مادرید هم نسبت به حضور او علاقه‌مند است.

در چنین شرایطی ممکن است رقابتی بزرگ بین تیم‌های رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن برای خرید پوگبا آغاز شود. این درحالی است که دو باشگاه در حال حاضر هم به خاطر ماجرای کیلیان امباپه رقابت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج