adexo3
۱۱۴۶۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: همه چیز پول نیست

ها‌فبک جدید باشگاه استقلال می‌گوید همه چیز پول نیست و برایش پیشرفت در جمع آبی‌پوشان اهمیت بیشتری دارد.

خبرگزاری ایسنا: امید ابراهیمی، بازیکن جدید باشگاه استقلال در مراسم معرفی‌اش گفت: استقلال تیم بزرگی است و بعد از صحبت‌هایی که با مسئولان این تیم داشتم، تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. البته علاقه داشتم با آقای قلعه‌نویی کار را ادامه دهم و دوست دارم در فوتبالم پیشرفت کنم. چهار سال در سپاهان بودم و می‌خواستم یک تجربه جدید به دست آورم. ان‌شاءالله سال خوبی را پشت سر داشته باشم تا به انتظارات پاسخ داده باشم. وقتی آقای افشارزاده و نظری‌جویباری پیشنهاد دادند، رویش فکر کردم و تصمیمم را گرفتم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل مشکلاتش با کرانچار از باشگاه سپاهان راهی استقلال شده است، اظهار کرد: نه من با باشگاه و کرانچار مشکلی نداشتم. اتفاقا باشگاه مصر بود که من در این تیم بمانم. اما من از همان روز اول به باشگاه اعلام کردم که دوست دارم با توجه به شرایط فعلی از سپاهان بروم و تجربه جدیدی را کسب کنم.

ها‌فبک میانی جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل پیشنهاد بالاتر استقلال راهی این تیم شده است، بیان کرد: نه! مسائل مالی مهم نیست. اساسا همه چیز پول نیست. پیشرفت کردن برای من اهمیت بیشتری دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در استقلال فیکس خواهد بود، گفت: کسی نمی‌تواند بگوید در تیم فیکس است. هر جا که بوده‌ام، تلاش کرده‌ام بهترین بازی‌هایم را انجام دهم و به تیم اصلی راه پیدا کنم.

ابراهیمی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه شماره‌ای در این تیم بر تن خواهد کرد، گفت: صحبتی درباره پیراهن نشده است، هر شماره‌ای را که خالی باشد، می‌پوشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج